Escalada
Hola!
Des de dalt de la Gomez-Xalmet es veuen unes vies esportives (diria que per la vall de més al N). Algú sap com es diu aquest sector i on puc trobar les ressenyes?
Sinó, coneixeu algun sector d´esportiva per Sant Benet o per Gorros. Es que ve una amiga d´una amiga (...) des de Noruega, i volia anar a Montserrat a escalar, però no sé si fa via llarga, i la zona dels voltants del monestir es més maca que montserrat sur (i s´hi pot arribar amb transport públic, q tb és important...).
Si me feu alguna sugerència estaré molt agraïda, pq no trobo ressenyes d´esportiva per montserrat, tret de les de montserrat sur, i ja no sé on més buscar...
Moltes gràcies per adelantat!
6 Respuestas
Última respuesta Friday 11 may 2007 - 21:50
berta , la gomez -xalmet esta orientada al sud (la de la prenyada, je supose...) per tant el nord no es veu, podries anar a la gorra marinera, pots pujar amb el funicular de sant joan fins a 200 m de les vies, les ressenyes al kpujo.com http://kpujo.com/catala/resenyes/gorros/gorramarin/gorramnarinera_s.htm
hi han mes coses per els voltants de sant joan en plan esportiva, i sino vas al gorro frigi a fer via llarga q tens de tot
A10
Hola Berta, avui i estat amb el Xavie pel Monestir em pujat a Gorros, bueno si vols fer esportiva , pots fer primeras tiradas de La Magdalema Inferior, esta cosida de vias en tot el seu perimetre vias de IV+,V,La Rataplan , La qui hi faltava, Via Apia, Epitafio, etc .tambe alla mateix tens el Pistacho (tocho de 15 m V+ ,6a molt vertical y molt canto) dificil de trobar.
A San Benet tens La Augulla del Guarda, La Bimba(tambe toxo curtet i potent),i el sector de Trinitats , Agulla del Gat, i la Trumfa, trobaras las resenyas al refugi de Sant Benet, ó com tant dit abans a www.kpujo.com
Tenin ganas que acabis amb exit els examens per tornar a torbarte per esas tapias de
.
El Xavie ma comentat que podria tenir festa entre semana, ja saps.
![]()
![]()
hola noia!!
Si la teva intenció és pujar cap a sant benet,puja!.Es guapisim la teva amiga fliparà i estaras forÇa bé.Tens ressenyes dels gorros per fer via llarga i fàcil i bastant assegurades.En 15 minuts estaras en gorros.
I si la teva intenció es fer vies pels voltans pregunta als guardas que t´aconsellin, en tens de fàcils.
Agulla del guarda,via de dos llargs desde 4art fins a 6a.
miranda de sant benet,aresta violí.
Momieta,la normal.Important parar-te a la bauma o forat a contemplar el paissatge.
Trumfa.La trinxats,la normal....
I moltes més.Depent del nivell.I si vols vies de menys de trenta metres:-la tifa,vies de 4art i un poket més.La bimba,de 4art i de 5é en tens unes quantes,i de 6ens i 7ens també.Aixó per començar.
I si t´animes pots anar a la xirimoia,trinitats com et deien abans i la panxa del bisbe.....i no m´enrotllo més.
Recorda si pujas per allà dalt a escalar que t´informin al refu que son bona gent
Moltes gràcies a tots!
A veure que li sembla!
Anto, ara ja vaig una mica més relaxada però no paro gaire per barcelona... però ja tinc ganes de fer alguna altra kdada. A veure si em puc apuntar a la pròxima!!
![]()
![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.