La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >brown sugar

Escalada

volver al indice del foro.

Monday 7 may 2007 - 17:08:32

brown sugar

M´agradaria saber com está.Equipament,nivell,nivell obligat i exposicio.He d´anar amb doble corda? o puc anar amb corda normal i grigri?

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Friday 11 may 2007 - 07:34

Wednesday 9 may 2007 - 18:25

Jo la vaig fer ja fa una pila d´anys. Encara estava amb dobles burils, i llunyet, llunyet. Em sembla recordar que després la van reequipar, però jo diria que no es van afegir assegurances (no ho se segur). La dificultat és bastant obligada, doncs els seguros no estan a tocar. Es un tipus de escalada vertical i amb poca presa. Amb moltes regletes picades, que costen de veure des de sota. Després de la via et recomano que segueixis fins al cim per alguna altra via (nosaltres vem seguir per la Valor, ara n´hi ha moltes més des del "jardí" fins a dalt). El v+ d´entrada a la primera reunió ja t´indica el que t´espera a la segona tirada. Particularment em va agradar més la Cirili Climb (a la dreta), doncs no ni ha la pila de picats que té aquesta.

Jordi

Ocultar todas las respuestas      
Friday 11 may 2007 - 07:34
dons he llegit que va estar reequipada amb spits,pero que hi ha algun que fa por.Em sembla que entre el que m´has dit tu i el que he llegit desistire de la idea i em buscaré una via mes segura. 
   Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies