La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Rocodrom aprop de plaça Espanya....

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 8 may 2007 - 16:41:51

Rocodrom aprop de plaça Espanya....

salut companys,estic buscant algun rocodrom barceloni, que estigui relativament aprop de la plaça espanya i no sigui el ultracar Climbat....

que em podeu recomanar??

gracies!!

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Wednesday 9 may 2007 - 17:04

Tuesday 8 may 2007 - 16:48

Dono per fet que ja saps que tens la Fuixarda al costat, que es un bon rocodrom i a més gratuit

A banda d´això tens el plafón del Salva a tocar de Climbat, i no molt lluny, però ja no tant a prop de plaça Espanya (metro Can Vidalet), hi hà un altre plafón que està molt bé. Si vols més info d´aquest ultim, escriume un missatge i t´en paso.

salu2

flx

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 8 may 2007 - 17:59

Hola,

a la plaça de Sants hi ha el de l´UEC de Sants, bastant més econòmic que el Climbat o el del Salva, i a més amb vies a a part del plafó.

C. Jocs Florals, 51-53

Tuesday 8 may 2007 - 18:07
Hola Gunter, en el polideportivo de Can Caralleu hay uno, 15 de recorrido de vías (hay varias), las difíciles en extraplomo, 12 de altura, lo único es que solo se puede ir los sábados tarde y hay que reservarlo, si te interesa te puedo buscar más información, yo curro allí.

Saludos, Cucu.

Wednesday 9 may 2007 - 09:18
gracies per les respostes!!la veritat es que m´interessen totes les propostes....
els provare tots abans de decidir-me (combinant amb la foixarda es clar!!)
aquest de can Salva i laltre que em deies Flx em podries dir la direccio??
salut i ens trobem per la roca!!

Wednesday 9 may 2007 - 13:56
Flx, no le digas nada a Gunter ¡¡¡que quiere abandonar la UPC!!! :)

Bueno, en serio, cuidádmelo mucho que así podré quedar pronto con él y que me monte los séptimos...

===
K.
http://skalada.wordpress.com

Wednesday 9 may 2007 - 16:47

eeep Oscar!!!mhas d´entendre!!!crec que abans de fer una altra serie a la Hel arte em tallo les venes!!!!!:))

tu que tens contactes...on esta el roco del salva??

salut!!

Wednesday 9 may 2007 - 17:04

Una cosa Gunter, tant el del Salva, con l´altre, no son "rocos", son "plafóns". Allà no hi han vies per fer amb corda ¿eh?

Ara faig una trucada i et paso l´adreça per mail.

salu2

flx

Por cierto k., a ti  nadie te tiene que montar los séptimos, que te bastas tu solito no me seas modesto.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies