La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Necessito un llibre: "Escaladas en la Noguera" on ...

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 22 may 2007 - 16:20:58

Necessito un llibre: "Escaladas en la Noguera" on el puc trobar!!!

Ja fa dies i dies que intento trobar aquest llibre de ressenyes d´escalada del Marmolejo i l´Escuer, a veure si algú sap on dimonis el puc trobar, és d´un color granate i la gent hem diu que ja fa anys que no s´edita, moltes gràcies!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 22 may 2007 - 21:20

Tuesday 22 may 2007 - 16:37
posa al google el nom i el títol de l´autor i veuràs que hi ha diferents llibreries on-line que el tenen. Per exemple aquí
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 22 may 2007 - 16:39
Moltes gràcies ara mateix m´hi poso, OK!!!
Tuesday 22 may 2007 - 19:10

Jo tinc el llibre i em sembla que es dificil conseguirlo, si vols algo en concret et puc explicar o  t´envio per mail. Sino tambe podem quedar algun dia, visc a mollerussa i per cert tambe tinc bastants dies de festa entre setmana...

deuuu

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies