Escalada
Hola, ahir el meu company y jo escalavem la via Anglada-Guillemon a la paret de les Bagases a Tarradets.
A uns 200m, el meu company estava obrint un llarg d´uns 30m i se li va desprendre el roc on estava agafat, un "laja" enorme, d´un metre i mig d´ample. El roc s´em va venir a sobre i afortunadament nomes em va passar roçant, no va tallar cordes ni va reventar la reunio. Darrera va passar el meu company, li van petar un parell de friends i va caure mes de 30m, va anar a parar uns 8m per sota de la reunio.
Despres vaig assegurar la posició, vaig trucar el cos de rescat i li vaig fer un reconeixement de les constants i les ferides. Poc despres un helicopter dels bombers ens va treure d´alla.
Jo tinc contusions lleus i el meu company es a l´hospital amb una fractura i hemorragia interna. Li van dir que era un miracle que nomes s´hagues trencat un os, que amb aquella caiguda podia estar content de no haver-se esmicolat tots els osos.
Si algu vol escalar aquesta via, que s´oblidi, la roca esta molt inestable, jo personalment no havia vist mai desprendres un roc d´aquelles dimensions en una paret de per aqui.
Vam tenir molta sort de poder-ho explicar.
Si tot i axi algu s´aventura, vaig haver de deixar un parell de friends a la paret, seria un detall que si algu els recupera es poses en contacte amb nosaltres.
Bona sort a tothom i vigileu molt
Xavi.
4 Respuestas
Última respuesta Tuesday 5 june 2007 - 08:44
Bufff... por lo que he podido entender habeis tenido muchísima suerte...![]()
De esa vía nos bajamos en Semana Santa por el mal tiempo pero va a ser que se me han quitado un poco las ganas de volver... Animo para tí y el colega en la recuperación!!
Ei, m´alegra saber que esteu bé. Nosaltres estàvem escalant la Supertramp, vam veure caure la llastra i vam intentar comunicar-nos amb vosaltres, però no ens sentíeu. Vam grabar el rescat. Ànims amb la recuperació!!!!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.