La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Qui s´apunta ha escalar aquesta setmana?

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 1 july 2007 - 16:49:49

Qui s´apunta ha escalar aquesta setmana?

Tinc la setmana de festa a partir de dema fins diumenge, i ganes d´anar a grimpar tinc cotxe per lo tant mentre que sigui dintre catalunya no tinc cap problema de zona i d´horaris. El meu grau es de 6a na fent. Aviam si es transforma aixo en una madquedada com les de sempre!!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 6 july 2007 - 19:41

Monday 2 july 2007 - 13:36
buenas yo tinc examens aquesta semana, pero busco gent per eskalar al mati.
si t´interes o li interesa a algu ke kontakti a rauwss@gmail.com.
soc de bcn.
pero igualment, zaldyon, si vius aprop, kontactam ke em kaanso d´estudiar rapid -)).

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 4 july 2007 - 22:47
Ei! Quan de temps bitxo!
A veure jo podria dissabte... la resta de dies o ja he quedat per trepar o curro.
Si et va bé ja saps!
Sort i muntanya!
Eva

Thursday 5 july 2007 - 20:17

hola,

no ens coneixem, m´agradaria anar-hi. Yo podria anar el cap de semana.

Em dic david i tinc 24 anys. En roca no tinc nivell perque no he tastat molta roca jejeje

Et deixo el meu numero 687802712 que vagi bé.

Thursday 5 july 2007 - 22:53

per mi perfecte tota aquesta setmana he estat liat entre la platja i la muntanya i pel finde era l´unic que no tenia res per fer.

Doncs el dissabte per mi perfecte digues un lloc que vulguis nar i quedem en l´hora i el lloc

Friday 6 july 2007 - 19:41

Per cert el meu mail zaldyon@hotmail.com i el meu num de mobil 650544132

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies