La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Nous robatoris a la Font de l´Ametlló

Escalada

volver al indice del foro.

Thursday 12 july 2007 - 09:09:19

Nous robatoris a la Font de l´Ametlló

M´informa Archeo que a data 10/7/2.007 ha vist que torna a faltar una de les xapes amb anella de la reunió de les vies Jardinera de Moja i Mary Brown i que ja vam repossar aquest any doncs ja havia estat robada anteriorment.

De nou, a partir d´ara tocarà baixar-se o fer toprope una sola expansió. Us recordo que la roca de la Font de l´Ametlló es especialment tova i que cap ancoratje es a prova de bombes.

Desconec hores d´ara si s´han robat altres xapes a altres vies.

Per part meva i tal com ja vaig dir fa un temps, dono per acabada (abortada més aviat) la meva petita tasca de reequipament de la Font de l´Ametlló.

Es una zona a la que ja no hi vaig quasi mai a escalar i considero que ja he tirat prous diners, temps i bon humor.

La lluita es desigual i sempre perd el que fa (sempre guanya el que desfà com a la resta del nostre Univers)

Ho sento per la gent que voleu disfrutar la zona i que al futur, mica en mica, podría ser una petita meravella de vies fàcils i ben equipades.

Encara espero que ho sigui, pero no seré pas jo qui porti aquesta feina a terme.

Espero que algú agafi el relleu.

Li recomano possar químics.

Bona sort a tots els que hi continuareu anant!
===
K.
http://skalada.wordpress.com

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 12 july 2007 - 16:17

Thursday 12 july 2007 - 09:28
joder.... que kabrones

La verdad es que parece una lucha perdida... una lastima

De todas lamenars darte las gracias.... MILLONES DE GRACIAS por todo el trabajo que has hecho en la Font.

Salu2.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 july 2007 - 10:46

Hola, sin comentarios............pero si cambias de parecer, mejor dicho, si tu que conoces el local, quieres reforzar y colocar quimicos, pongo a tu disposición un bote de Sikadur, tensores, cadenas y anillos...........y tambien mi colaboración si la necesitas...vale. 

El solo pensar que a diario mucha gente, experta como inexperta se cuelgan de un solo punto da para pensar que aun suceden pocos accidentes.

Jordi Pazos

Thursday 12 july 2007 - 13:43

Els que fan aixo no es poden considerar escaladors.

Heu probat de ficar una mica de sicadur al cargol? aixi crec que ho tindran mes xungo de treure les xapes!

Thursday 12 july 2007 - 16:17

vols dir que no els vas col.locar malament i se´ls ha endut el vent Oscar:)))))

fora conyes, mira que s´ha de ser cutre!!!!!es trist pero potser si que t´hauras de passar als quimics...

salut!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies