Escalada
Hola companys/es:
Algú ha fet aquesta via recentment . Em podrieu comentar l´estat general de la via ?
Moltes grácies![]()
3 Respuestas
Última respuesta Friday 14 december 2007 - 13:04
Nosaltres la vam fer fa un mes, més o menys. Només calen cintes, unes 10 crec recordar, i els pedals. Hi vaig posar un alien cap el final del diedre, però hi ha una xapa allà mateix (no es veu gaire) i una petita savina. Ull al segon llarg, hi ha una placa força fineta i no es pot acerar. Són tot parabolts, excepte un clau força curiós al diedre. L´últim llarg és bastant fàcil (IV-IV+) però només hi ha una o dues xapes en els 30 metres.
En resum, V+ obligat i A1e. No et refiïs de la ressenya del llibre del Picazo, busca la del Xavi Vidal, que està correcta (em sembla que a Onaclimb)
Que vagi bé!
Hola Luisin:
Una pregunta el troç finet del segon llarg que no es pot "acerar" está ben protegit ?
Grácies
De parabolt a parabolt crec que hi havia uns cinc o sis metres, un bon vol, tot i que sota el parabolt és força vertical, i crec que no hi havia res per picar al caure, per si de cas no m´ho mirava massa.
Pensa que jo la vaig pujar amb una lesió lumbar, i que potser ho veia tot una mica més negre del que és, doncs anava força insegur amb el dolor.
La via em va agradar força, malgrat haver patit, el primer llarg es molt entretingut, i es pot apurar molt en lliure (diuen que tot, jo segur que no). El segon té la placa aquesta i el tercer, encara que més fàcil, és molt maco també.
Vés-hi, que disfrutaràs!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.