La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >SACA GRAN- VIA ITACA

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 11 december 2007 - 17:59:55

SACA GRAN- VIA ITACA

Hola companys/es:

Algú ha fet aquesta via recentment . Em podrieu comentar l´estat general de la via ?

Moltes grácies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 14 december 2007 - 13:04

Tuesday 11 december 2007 - 18:47

Nosaltres la vam fer fa un mes, més o menys. Només calen cintes, unes 10 crec recordar,  i els pedals. Hi vaig posar un alien cap el final del diedre, però hi ha una xapa allà mateix (no es veu gaire) i una petita savina. Ull al segon llarg, hi ha una placa força fineta i no es pot acerar. Són tot parabolts, excepte un clau força curiós al diedre. L´últim llarg és bastant fàcil (IV-IV+) però només hi ha una o dues xapes en els 30 metres.

En resum, V+ obligat i A1e. No et refiïs de la ressenya del llibre del Picazo, busca la del Xavi Vidal, que està correcta (em sembla que a Onaclimb)

Que vagi bé!

Ocultar todas las respuestas      
Friday 14 december 2007 - 12:11

Hola Luisin:

Una pregunta el troç finet del segon llarg que no es pot "acerar" está ben protegit ?

Grácies

Friday 14 december 2007 - 13:04

De parabolt a parabolt crec que hi havia uns cinc o sis metres, un bon vol, tot i que sota el parabolt és força vertical, i crec que no hi havia res per picar al caure, per si de cas no m´ho mirava massa.

Pensa que jo la vaig pujar amb una lesió lumbar, i que potser ho veia tot una mica més negre del que és, doncs anava força insegur amb el dolor.

La via em va agradar força, malgrat haver patit, el primer llarg es molt entretingut, i es pot apurar molt en lliure (diuen que tot, jo segur que no). El segon té la placa aquesta i el tercer, encara que més fàcil, és molt maco també.

Vés-hi, que disfrutaràs!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies