Escalada
Potser és una tonteria, però l´altre dia m´ho vaig plantejar:
Es podria arribar a iluminar les vies de la Fuixarda? El fet és que l´altra dia se´ns va fer de nit escalant, i vaig veure alguns escalant amb frontal i tal.... Fixant-me però que les llums del carrer estàn al costat de la paret, per tant posant focus darrera les llums i connectant-les a aquestes, en direcció a la paret, i obrint-les fins a les 22h, per exemple. Així a l´hivern es podria ampliar "l´horari" de la Fuixi, no? I no crec que augmentés gaire la contaminació lumínica (parla un fan de l´astronomia), ja que la paret està mol a prop dels pals de les llums. (I quan s´obren les llums del camp de futbol, no diguem....).
Klaix![]()
5 Respuestas
Última respuesta Saturday 16 february 2008 - 20:58
Bones Klaix!
Home jo crec que el dia ja te prou hores de llum (i ara cada cop més) i acondicionar les vies de la fuixi per poder escalar de nit o fins les 22h com dius... no se si val la pena. A més a més, amb el teu cos et faries ombra a tu mateix i no veuries be les preses ni els peus (algun cop q altre se m´ha fet de nit en paret i tots sabem que no es veu res jejeje).
Crec sincerament que el guany no ho justificaria no?
Tansols una opinió ![]()
Siau!
Per cert, ara que surt el tema Fuixarda...
Ahir vaig esatr per allà fent una mica de boulder i crec que en comptes de gastar pasta en il·luminar vies a les 22h de la nit podriem inventar un sistema que quan algun GUARRO
llenci la seva merda a terra rebés una descàrrega elèctrica o algo per l´estil no?
I se suposa que la gent que escala li agrada la natura i son respectuosos amb el seu entorn... espero que no actuin d´igual manera a la muntanya ![]()
Saluditos ![]()
Jo soc dels sonats que van a la fuixarda a vegades de nit ja que els meus horaris no sempre em permeten anar al dia.
Es conegut que dimarts nit i dijous nit entrenen els de rugby per tant hi ha llum suficient per poder estar a la part natural.
Igualment si, jo porto el frontal per si enganxo nit poder aprofitar aquest lloc, i alguna estona he estat ajudat per les llums dels passeig reforçat amb el frontal bàsicament per acabar alguna via que hagi començat de dia (com que el meu nivell es mooolt baix, ens costa molt de temps acabar les vies del natural).
Si hi hagués més llum artificial?, per mi de conya, si no, tampoc hem preocupa, sabent lo dels dimarts i dijous i amb el frontal ja faig pel que necesito.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.