La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Via llarga a Corcega

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 20 february 2008 - 16:05:44

Via llarga a Corcega

Tenim intenció d’anar a trepar via llarga (bàsicament) a Corcega per Setmana Santa, i pel que anat veient por ahí les agulles de Bavella és un bon destí. Algun altre lloc ben parit? Creieu que es mala època per anar cap allà a trepar, per tema neu i fred? Tota aportació serà benviguda!

Merci

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 21 february 2008 - 10:42

Wednesday 20 february 2008 - 20:43

Molt i molt guapu -kina enveja-

He desempolvat la guia de kuan hi vaig anar (1993) i de via llarga la k vulguis amb tapies de fins 700m. Per la meteo i sengons la guia sembla k si pot eskalar tot l´any si el temps ho permet, enkare k pot haver-hi neu. Jo hi vaig anar a l´estiu i s´estava millor a la platja.

La ressenya bibliogràfica es:

Randonnées et ascensions. Le massif de Bavella

A. Lucchesi, J.P. Quilici, B. Vaucher

Edisud, 1992

Si teniu alguna via o cim en ment puc eskanejar-ho, encare k segur k n´hi han de mes modernes. Mira a la llibreria Quera de bcn.

Salut i a tibar

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 21 february 2008 - 10:42
Ei bones Karles,

merci per la info! Em podríes recomanar alguna via i si en tens la ressenya doncs millor que millor! Gràcies de nou! M´ho pots enviar a: trepalari@gmail.com

Ningú ha estat a Corcega per aquestes dates i em pot dir de primera mà en quines condicions pot estar l´escalada a les agulles de Bavella per exemple?

Merci de nou!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies