La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >escalada a sant llorenç del munt

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 1 april 2008 - 22:42:15

escalada a sant llorenç del munt

bones gent, he vist que hi ha una zona d´escalada a sant llorenç del munt, d´esportiva he pogut trobar ressenyes per internet, pero de classica, no n´he trobat pas masses. I les que he trobat eren una mica incompletes.
No sabreu pas com esta la zona, i d´on poc treure ressenyes de vies llargues de per alla.

Moltes gracies

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 3 april 2008 - 08:37

Wednesday 2 april 2008 - 08:53
De fet fins fa ben poc no hi havia res serios editat de Sant Llorenç,jo per aixo quan vaig veure a internet les resenyes d´espotiva vaig flipar,per que sempre hi havia anat i conexies les vies a base de preguntar.
Amb el tema de la clasica el que pasa es que l´unic llibre editat (que jo conegui)es un del josep Barberà del any 70 + o -.La resta son fulles sueltes que pots trovar escampades,el que et fa fer quasi que una tasca de investigacio,o publicacions del desnivel o de l´extrem que ja no s´edita fa temps,jo tinc algunes coses.
De totes maneres per fer clasica a sant Llorenç s´ha d´anar amb compte on et fiques,per la qualitat de la roca i per l´equipament,ja que hi ha moltes vies que encara t´has de penjar dels burils que van posar els equipadors als any 60.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 april 2008 - 13:04

Hola,

Baixant el coll d´estenalles cap a Mura hi ha la roca de la Falconera, amb vies de 3.4 llargs. Com diu el Jordi hi ha una mica de tot, equipaments vells i nous. A www.ressenya.net trobaràs un parell de vies. La via ´La que faltava´ és la més aconsellable (V+-6a) i a l´esquerra d´aquesta hi ha una línia d´Ae (el 1er llarg) i V+.

Albert

Thursday 3 april 2008 - 08:37
htp://elblogdequintin.blogspost.com/2008/03/aresta-del-salt-dels-cavalls-120mts-iv.html
aqui tienes una que hicimos el otro dia es muy recomendable

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies