Escalada
Buenas, em dic Arnau, tinc 23 anys, i busco gent per fer sortides per Montserrat, Garraf, etc, o per la Fuixarda. El meu nivell és 6a, però estic entrenant per millorar en breu.. Si a algú li interessa: arnau_porta@hotmail.com ![]()
9 Respuestas
Última respuesta Thursday 5 june 2008 - 23:16
jo no sempre puc, pero miro de fer escapades matinals algún que altre dissabte (hi ha kanalla pel mig), encare que normalment no ho se fins l´últim moment.
si no et fa res anar amb un que et doble l´edat i que esta tastant (arrossegant, mes aviat) el 6b, podem quedar, tant per esportiva com clàssica. cvallimar@yahoo.es ó karles61@gmail.com
salut i tibar
karles
per cert, visc al guinardó -bcn-
hola!!
yo tambien escalo por ese nivel si quereis podemos quedar por la fuixarda, montserrat o cualquier sitio de los alrededores de bcn tanto para deportiva como via larga. Tengo 27 años!!
Hola a todos
Yo tamb estoy buscando gente para escalar en Barcelona, tengo todo el dia libre, y mi nivel no esta mal!!! este es mi movil si quereis escalar en el fuixarda:
605381358. Marouane
Saluds
buenas, también ando buscando gente para quedar en la fuixarda. tengo 30 años, y tengo horario bastante flexible.
mi mail: elenanodelugano@gmail.com (josé).
Bones, si vols quedar per escalar, envia e-mail o algu, o posa el teu.
Fins aviat i canya a la roca!![]()
Hola Karles & Cia
Us ve de gust anar a trepar aquest dissabte mati? Un pic del martell? El meu mail: j_belmonte_perez@hotmail.com
Jose
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.