La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >alt urgell

Escalada

volver al indice del foro.

Saturday 7 june 2008 - 18:55:16

alt urgell

busco gent per trepar entre setmana per aquesta zona a tibar!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 11 june 2008 - 20:24

Monday 9 june 2008 - 16:21
Hola Crim,

Digue´m dates, zones, graus, esportiva o clàssica... si m´avises uns dies abans, m´ho puc muntar. Jo estic a Tremp.

Jordi

Ocultar todas las respuestas      
Monday 9 june 2008 - 22:08
doncs no estaria pas malament perles o tres ponts. Grau mes igual jo vaig provan sete pero tan me fa 6º i en escalada esportiva merci!!
Wednesday 11 june 2008 - 20:24

Segurament el dijous 19 de juny tindré disponibilitat d´anar-hi. Tu mateix, si vols trucar-me el meu número és el 686780520. Podem anar a Perles (que ja coneixo) o millor a Tresponts on no he escalat mai. Jo estic recuperant grau i és possible que també provi algun 6c o 7a.

Jordi

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies