Escalada
http://www.publico.es/espana/136061/fallece/escaladora/precipitarse/50/metros/montana/montserrat
![]()
37 Respuestas
Última respuesta Thursday 24 july 2008 - 16:31
Mi sincero dolor, para las familias de los afectados en el accidente en Montserrat, del Domingo del 20 de Julio del 2008, y para el mundo del deporte de Cataluña, especialmente de la montaña.
Mi profunda pena, por el fallecimiento de Cristina G. G. de 27 años y el deseo del pronto restablecimiento de su compañero Raúl.
Mando un abrazo, para todas las personas que sufren por esta tragedia.
![]()
Tamaña putada... y perdon por el lenguaje, que nos gasta la vida en algunos momentos, solo hacer llegar a sus familiares, allegados y a su compañero Raul un profundo abrazo.
Animo.
Sertao.
Un abrazo para las familias afectadas, una cosa asi siempre es una puñalada.
Saludos.
viktor.
Una abraçada a la familia .. i espero que el Raul es recuperi aviat :(
Recordare a la cris per la seva simpatia i bon rotllo que transmetia a la resta de gent ![]()
Una bellissima persona.
Anims a tots.
Sobra cualquier comentario.... ![]()
http://blogticulos.blogspot.com/2008/07/el-b2ec-est-de-luto.html
"Persigo la felicidad. Y la montaña responde a mi búsqueda"
Que contradicción no?
El meu mes sentit pèsam al Raul, familia i amics.
Veient el seu blog no he pogut evitar contagiar-me de la seva energia i l´hora d´una profunda tristor.![]()
Acabem d´assabentar-nos del teu accident...
No tinc paraules per descriure el xoc que hem tingut a casa.
Una gran buidor al cor.
No et coneixiem personalment, però les "bones persones" sempre es detecten ràpidament.
Tan sols podem enviar-te un gran petó.
Segur que el rebràs rient, com sempre et recordarem.
Pere i Anna.
un fuerte abrazo cargado de energia para familia y amigos y muy especialmente para raul,compañero,ahora toca ser mas fuerte ke nunca.
primer de tot,desde el centre excursionista despí donar el condol a tota la familia i amics d´aquesta noia ,encara que no era sòcia del centre ,per nosaltres qualsevol persona que tingui un accident relacionat amb la muntanya i mes si es mortal i si a sobre es cociutada nostra mereix tot el nostre respecte.sincerament ho sentim molt.
Mi mas sentido pesame para la familia y amigos, y sobre todo para Raul.![]()
![]()
![]()
![]()
Molts anims als amics i familiars. Anim al raul, i sobretot, el que ha de quedar, son els bons records.
Anim i anem tots amb cura per les muntanyes.![]()
Hola a tots!! Només vaig coincidir un parell de cops amb ella i em va fer l´impresió d´una persona molt riallera, amb un somriure constant dibuixat a la cara, plena d´alegria i molt entusiesmada en aquest món de l´escalada. Va fer que en la distància, mitjançant el seu bloc, li seguís les passes. Sempre que el mirava, em sorprenia.
Allò que tant l´apasionava i l´omplia de vida ha estat el que ens ha deixat sense ella. La vida un cop més ens ha entrat a cops de puny.
En aquests moments no hi ha paraules que ajudin a qui més l´estimaven, però vull donar una forta abraçada a tota la seva família i amics, i tot i que no ens coneixem, aquí em teniu.
Encara que sigui molt dur, ànims a tots, la Pitu s´ho mereix!!
Per a aquells qui la coneixien o estimaven:
MAÑANA DIA 22 DE JULIO se realizara el Funeral , a las 16 horas en el Tanatori de l´Hospitalet.
Gran via de l´ Hospitalet 164
Una forta abraçada a la seva família...
Fins sempre Cris.
Buenas vías, Cristina ..., en tu nueva vida. Un abrazo al compañero de cordada Raúl, familiares y amigos ![]()
Un profund agraïment per tot els què ens has regalat i ens rega-les.
... I un desig ple de donar ànims a tots aquells qui t´envolten, especialment als familiars, companys i en Raul.
Una notícia molt trista. El meu condol i ànims a totes les persones que pateixen per aquest fet.
Edu
Descansa en paz.
Animo a la familia y a los amigos, disfrutó de la vida hasta el ultimo momento.
![]()
Habria que hacer responsable de esta muerte al que equipo esta via de largos de 40m con 2 seguros y alejes de más de 10m...
Si estuviese correctamente equipada esto se hubiese evitado , pero siempre estan los típicos machotes que dicen: ´si no es de tu nivel no te metas...´ , lo cual me recuerda a los que van en moto sin casco o los que se creen que pueden conducir bebidos por que ellos ´controlan´.
Al equipador de esta via se le tendría que acusar de homicidio involuntario por poner a disposición de los escaladores una via que puede provocar tu muerte al estar mal equipada.
Ostias...
Ostias...
No se que decir de este comentario. Espero que sólo sea fruto de la rabia del momento.
sin comentarios...
espero como yoni que este comentario sea fruto de una enajenacion mental transitoria... si no es asi, es realmente muy desafortunado. puede abrir una linea de discusion y no creo que sea el momento.
mi pesame a la familia, amigos y todos los que la conocian. estas noticias siempre son muy duras de tragar.
un comentari molt desafortunat... no és el lloc ni el moment, i encara menys ajuda per res als que en aquests moments senten el dolor de tan tràgica pèrdua
el meu condol a totes i tots els que la van conèixer i els que l´estimaven; del seu blog es veu una persona amb un gran cor i que disfrutava de la vida, i que a demés sabia el que es feia, per molt que per la majoria de la gent això sigui incomprensible
![]()
![]()
![]()
frankie
Por favor, no convirtamos esto en un debate sobre el equipamiento de vías, no hagamos como en el foro de Kpujo, por favor, no.
Lo dejamos aquí ¿vale?
Y dentro de tres meses, cuando volvais de las vacaciones, discutís lo que os apetezca.
Stop
(por favor ni una réplica al respecto, ni a favor ni en contra, tengamos decencia)
===
El moderador
Hola,
Soc amic de la Cris, i us prego que si es vol discutir sobre el estat, equipament, etc... i aquests temes ho feu en un altra post si cal.
Gracies.
Adiós Cristina.
Un abrazo muy fuerte para todos aquellos que están llorando tu ausencia.
No la conocía pero desde el domingo no puedo dejar de pensar en ella. Un abrazo a todos los que la querían y toda mi solidaridad y apoyo a Raúl. ![]()
És una pena que passin aquestes coses.
Ànims a tots el familiars i amics, i a seguir endavant!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.