Escalada
Hola!
Algú ha fet la via "La Carla se´n va a la Selva" de la paret del Devessó a Malanyeu? Paga la pena?
No conec gairebé la zona i tinc un dubte sobre la 2ª tirada de la via normal i la variant. M´han fet arribar un ressenya en la que diu que només calen 11 Xpress i les reunions. Sabeu si a part de les assegurances que hi ha (2 i 3 assegurances respectivament), es pot col·locar quelcom més per protegir el llarg?
-Gràcies!
4 Respuestas
Última respuesta Tuesday 28 october 2008 - 16:44
Bona tarda,
La via està molt assegurada ja que la vaig obrir pensant en que es pugui fer sense patir gaire. És una via d´iniciació. Avui la he anat a fer amb la meva filla Carla.
El primer llarg és disfruton, el segon unicament te els primers 10 metres escalables ( assegurats amb un pitó i un parabolt ) i la resta son de transició fins a la reunió. No cal posar-hi res més.
Si vols fer la variant rapel, un cop escalats aquests 10 primers metres, arribaràs a la paret i , en comptes de caminar cap a la dreta, has de continuar recte amunt, 2 parabolts més fins arribar a la reunió, no cal portar material.
la darrera tirada de la variant rapel te 6 parabolts, però es poden posar friends si ho creus necessari.
És una via sense grans pretensions ( és la primera que equipo) i al respecte de si val la pena fer-la hi ha opinions de tot tipus, hi ha qui la troba massa assegurada i qui ha disfrutat molt.
Si la fas, ja m´ho diràs
salut i a tibar
Gràcies Joan!
La primera tirada la conec ja que farà qüestió d´un mes la vaig fer i la vaig baixar pensant que no tenia continuïtat i certament es disfrutona. Despres d´escriure el post vaig furgar una mica i vaig trobar la ressenya a Kpujo. De tota manera, aquest cap de setmana no ha pogut estar, però segurament el proper pugem i la fem.
Ja et diré el que!
I gràcies un altre cop per la info!!! Salut.
Bon dia,
Si finalment la vas a fer, em pots deixar el teu comentari al meu Bloc, allí hi tinc penjada la ressenya
http://sisbemessanapren.blogspot.com/
( també el pots trobar a bloc de blocs catalans )
salut
La meva intenció era pujar aquest proper cap de setmana ,però amb les previs de mèteo que hi ha ,em fa l´efecte que s´imposaran altres activitats. Però no et preocupis, es a la llista de pendents, i tant aviat la fem la et faig cinc cèntims.
Gràcies company!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.