La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Boulder al Castell de Montjuic de GIRONA

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 14 april 2010 - 12:44:29

Boulder al Castell de Montjuic de GIRONA

Bones!

Un amic i jo tenim pensat anar a fer una mica de builder a Montjuic(el de Girona), pero no hem anat mai i no sabem exactament a quina part del castell hem d´anar....

Alguna recomanació en especial, o ens podem posar on volguem?? Hi ha algun tipus de prohibició?

Gràcies!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Saturday 24 july 2010 - 19:01

Wednesday 14 april 2010 - 15:57
Bones Jochi!

Jo soc de Girona i he anat a escalar unes quantes vegades al castell de Montjuïc de Girona.
De zones d´escalada hi ha gairebé a tot el castell, on hi hagi xapes s´hi pot escalar, i sense cap problema ni restricció.
També hi ha zona de boulder a la "torre principal", a un costat i l´altre de la torre, molta gent acostuma a anar a la part on hi ha unes escales, també s´escala just a la part frontal de la torre (passar per damunt de la porta) i a la part contraria a la de les escales però allà no ho toca gaire el sol. Una altra zona on es pot fer boulder és a unes arques que veureu desde la "torre principal", hi ha tres arques i, actualment, almenys en dues s´hi pot escalar.
Quan arribeu al castell de Montjuïc potser trobareu dificultat per entrar-hi; les últimes vegades que hi vaig anar estaven fent obres als voltants.
Espero que hagi servit d´ajuda.
Per alguna cosa: iruizco@gmail.com

A pelar-se els dits! 

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 april 2010 - 21:47

Ondia, no sabia jo que es podia escalar al castell montjuic d girona... interessant. Recordo quan anava a escalar al castell de barna, kins records... m´ho passava teta, vies curtes però intenses, el mar d fons, solet tot el dia, els guiris que se´n fotien de tu quan t´entrava la moto i et feien fotos... kins temps. Allà vaig iniciar-me, baixava amb dos amigues a paral·lel carregades amb la corda i cap a munt, ni funiculars ni històries, no teníem ni un duro!! kina moral!! Em va sapiguer molt d greu quan ho van prohibir. A girona també és arenisca? i ressenyes d´algun tipus? per curiositat, tinc una amiga per allà q d tant en tant vaig a veure, la podria enredar

Wednesday 14 april 2010 - 22:02
Que jo sàpiga no hi ha ressenyes, i mira que he estat buscant però no en trobo.
Si en trobes fes-ho saber!

Saturday 24 july 2010 - 19:01

Bones hem dic Mireia i sóc de Girona, si algun dia aneu a escalar pel castell aviseu-me que m´hi apunto! el meu mail es mireiaelias@hotmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies