Escalada
hola a todos!! llevo tiempo sin encontrar las reseñas de escalada de Andorra, por lo visto (al menos lo q m dijeron en viladomat) autor y editorial no se ponen de acuerdo y llevan años sin reeditar el libro. Así que siempre que voy a Andorra escalo sin saber qué escalo, en la oficina de turismo sí que encuentras el nombre de los sectores, número de vías, más o menos la equipación y el grado en general, pero de la aproximación y del grado de las vías nada. Si alguien pudiera pasarme lo que tenga de reseñas se lo agradecería mucho!!
Gracias de antemano!
mi mail josune_8c@hotmail.com
8 Respuestas
Última respuesta Wednesday 1 september 2010 - 20:23
al altair, q bo no ho havia pensat. Vaig preguntant a tota botiga de muntanya que entro per si els quedés algun llibre per aquelles casualitats, però no havia pensat en altair, em passaré a vere si tinc sort.
Gràcies rapaz pel document, jo tmb tinc un resum semblant però en aquest encara hi ha una mica més d´info, perfecte!!
M´agradaria tenir les ressenyes d´engolasters, tant d les agulles com dels totxos del camí dels matxos, i del solà d´enclar, i d´altre sectors que encara no he pogut visitar, tant via llarga com curta. Però ja intentaré aconseguir el llibre que començar a escanejar ressenyes és un pal, si algú té ja algún sector escanejat doncs guai si mho pot enviar. JO les úniques que tinc i que puc passar són del sector cascada riu d´orina, però al mateix peu de via hi són en un cartell informatiu molt currat.
Gràcies nois!! Madveras si no trobés ressenyes doncs a vere si en alguna madkedada o trobada em podeu passar el llibre, ja ho parlaríem. Gràcies de nou, salutacions companys ![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.