La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Estat pista Paret d´Aragó.

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 22 september 2010 - 08:59:15

Estat pista Paret d´Aragó.

Hola. Aquest cap de setmana volem anar a fer la Santiago Domingo a la Paret d´Aragó de Montrebei. L´últim cop que hi vàrem pujar la pista estava molt malament per unes obres que hi feien. Sabeu com està ara la pista?. Crec que hi havia una altre pista per anar cap Estall. Algú em sabria dir com està i on s´agafa?.

Moltes gracies a tots!!!!.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 27 september 2010 - 17:59

Wednesday 22 september 2010 - 16:42

Per anar al poble de l´Estall hi han diverses pistes que arriven, la pista que està en mes bones condicions es la que surt de Viacamp a la carretera  que va cap a la Vall d´Aran  una mica mes enllà de Torla, l´altra es la que surt d´Estopiñan i que  basicament si la segueixes tota l´estona es junta amb la que t´he comentat abans, a mig camí hi ha el desviament cap al poble de l´ Estall que segueix fins a una ermita i baixa fins l´embassament d´Escales, aquest tram es una mica mes delicat, sobre tot pel que fa al  pendent de la pista i amb un cotxe normal pot patir una mica.

Les senyalitzacions no son gens clares i has de coneixer una mica la zona perque a les cruilles pots dubtar una mica i son un xic perdedores , per això has d´anar una mica en compte per no perdre´t. Si aquest no es el camí que vols fer, m´ ho dius mes exactament  i ja et donaré mes dades

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 september 2010 - 22:58

Primer de tot moltes gracies per respondre´m.

La pista que surt de Viacamp diria que és la que vàrem intentar agafar aquesta primavera passada peró estava impractivable ( fang ) degut a unes obres que hi feien.

La que em comentes d´Estopiñan no serà una que només començar creues un riu sense pont ni res i després ve una pujada molt forta?.Aquesta la vaig fer amb un Nissan Primera fa uns tres anys i es passava bé.

Bé la pregunta seria: per arribar a Estall tenint en compte que la pista de Viacamp deu estar impracticable ( ho sabs ? ) quina seria la millor opció?. En cas d´anar per la que comentes d´Estopíñan si no poguessim passar aquest tram amb més pendent que comentes a quant ens quedariem d´Estall ?.

Moltíssimes gracies de nou!.

Thursday 23 september 2010 - 10:38
A Montfalcó han obert un Alberg de la FAM "Casa Batlle". L´últim cop que vaig estar allí, vaig anar per la pista que surt poc després de Tolva, que es la que creua el riu i ve una pujada forta. Anant amb cura es podia fer sense problemes amb turisme. Es de preveure que estan obert el refugi, procurin tenir la pista en condicions. De totes maneres el mes fàcil es que truquis o escriguis al alberg i ells t´indicaran quin es el millor accés.

CONTACTO Y RESERVAS:
montfalco@prames.comEsta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla
Teléfono: 974 562 043
Móviles: 635 443088 y 646 329 625

Thursday 23 september 2010 - 10:49

Com t´han explicat en el post la pista que tu comentas surt de Tolva ( no de Torla com vaig dir ahir), la pista d´Estopiñan surt abans d´arrivar al poble,  seguint un PR, en arrivar una cruilla has d´agafar a la dreta i creuas la cua del pantà per un pont  força gran i despres a la següent cruïlla has d´agafar la pista de l´esquerra , que et portará a enllaçar amb la que ve de Tolva o de Viacamp, per girar a la dreta per anar a Estall i Montfalcó.

L´estat de les pistes varia molt i jo sempre les he fet amb 4x4, truca a l´alberg o al centre de visitants del Montsec a Viacamp, http://www.huexpo.net/000_estructura/index.php?id=14&museo=66&mop=v, que et donaran ninformació mes acurada

Friday 24 september 2010 - 09:43

Moltíssimes gracies a tots dos!!. La setmana vinent ja posaré un post amb el que ens hem trobat.

Monday 27 september 2010 - 17:59

Al final vàrem anar per la pista que surt de Viacamp.

Les obres encar no han acabt peró vàrem arribar cap a les sis de la tarda i ens varen deixar passar. La pista està aixamplada i ben planera. El problema és el terra...si no plou cap problema peró semblava que si plovia es convertia en intransitable,llavors potser seria millor anar-hi per la de Tolva.

Ah!si a algú li interessa la piada de la Santiago Domingo l´he penjada al fórum del centrecac.cat.

Moltes gracies a tothom per la informació!!!!.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies