La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >rocodrom igualada

Escalada

volver al indice del foro.

Sunday 8 may 2011 - 00:16:59

rocodrom igualada

hola! Fa dos anys que visc a Igualada, m´agrada l´escalada, encara  que no he tingut oportunitat de practicar molt , aquí no conec gairebé ningú i m´agradaria saber si algú sap d´ algún rocòdrom per aquí. un salut i gràcies!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 22 march 2012 - 10:08

Sunday 8 may 2011 - 15:22

Hola company.

Jo sóc d´Igualada i sí, hi ha un rocòdrom privat que diuen que està molt bé per la zona del rec. Ara, no hi he anat mai i per tant poca cosa et puc dir.

No obstant et puc comentar-te que hi ha un grup excursionista a Igualada que es diu al-pi-nisme club esportiu que són una colla de joves entre 17 i 24 anys (aprox.) que fan sortides d´escalada, BTT, excursionisme... I que per iniciar-se a l´escalada és un bon grup. (Si estàs massa iniciat a l´escalada i a la muntanya potser t´avorriràs)

Tot i això per conèixer joves que els hi agrada el món de la muntanya és una bona opció.

Jo em dic Roger i també m´interessa l´escalada, si vols que t´informi sobre aquest grup, sobre companys de cordada o vols anar a fer alguna via per Montserrat (jo busco companys de cordada).

Pots contactar amb mi: rcasas28@xtec.cat

Sento no poder ser de gaire ajuda sobre el roco.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 march 2012 - 10:08

Al lloro!!!!! Des de fa uns mesos visc al Bruc, però treballo a Igualada...

Alguna cosa d´escalada en roca hem fet però sobretot m´he "entregat" a l´alpinisme... Amb la qual cosa el meu grau no és cap meravella...

I just ara acabo de veure al diari d´Anoia que aquest dissabte 24 de maig de 2012 s´inagura a Igualada un rocòdrom indoor  amb 580m quadrats escalables amb vies de corda + boulder per a tots els nivells...

Em passa més o menys com a tu... Gent per escalar a Igualada en conec ben poca (per no dir ningú)...

No sé si el post encara està vigent o segueixes tenint les mateixes intencions pel que fa a l´escalada... Però si és el cas, fes-m´ho saber!!!!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies