La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Aclariment sobre comentari Josep

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 7 january 2004 - 12:41:53

Aclariment sobre comentari Josep

Hola nois, sobre el comentari d´en Josep, crec que el que volia dir es que l´escalada en gel és molt delicada, i que ni de bon troç és el mateix escalar 90 que 80 ni 85. Encara que s´hagi interpretat el seu comentari com a ofensiu, si és el Josep que jo conec (crec que si), és una persona molt i molt prudent, que no va de sobrat ni molt menys. La meva opinió al respecte (la meva opinió), és hem de ser prudent a l´hora d´acotar un grau, i més en gel. Jo he escalat totes les cascades del Pedra i mai he fet 90 graus. Penseu que 90 l´escalador va en desplom i és tracta d´un grau com a minim 5 en gel, grau que al Pedra no existeix. nomès dir-vos que potser en Josep no s´ha expresat correctament, però la esencia del que diu és lo important. Hi hagi pau!

Salutacions, Jeroni.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Wednesday 7 january 2004 - 14:32

Wednesday 7 january 2004 - 12:56
jeroni,

aixo teu es un comentari...

si us plau, llegeix un altre cop el post del josep... no es ben be del mateix to. i no sembla un malentes o una mala interpretacio.... no fotem,  el to perdonavides es autentic.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 january 2004 - 12:56
Hola Jeroni, es que en cap moment he dit que fos escalada en 90... només un resalt que estava a 90 y perque la cascada esta recient formada... si ho se només dic "superat el primer tram" y em quedo igual.... aquell troset, segurment avançada la temporada no fa 90 ni de conya, pero es només questio de física, en aquell punt l´igua cau recta, per tant a l´inici de la formació, Y NOMÉS a l´inici (segurament primers dies), ha de fer 90 per força, pero al anar acumulant més gel, mai pot fer 90 perque la base es va aixamplant y no es prou llarg per a que tingui un tram de 90.
Pero d´aqui a dir que ja prou de pendre el pel... em sembla molt excesiu 

Traducción:
Hola Jeroni, es que en ningún momento he dicho que fuese escalada en 90.... solo un resalte, que estava a 90 y porque la csacada esta recien formada... si lo se digo "superado el primer tramo" y me quedo igual.... aquell trocito, segurament avanzada la temporada no hace 90 ni de coña, pero es solo cuestion de física, en ese punto el agua cae recta, por tanto al inicio de la formación, Y SOLO en el inicio (seguramente primeros dias), he de tener por fuerza 90, pero al ir acumulando más hielo, nunca podrá hacer 90 porque la base se va engrosando y no es sufiecentemente largo para que tenga un tramo de 90.
Pero de aqui a decir que ya basta de tomar el pelo ... me parece muy excesivo...

COÑO, QUE POR UNA M... DE TROZO DE MENOS DE 2 METROS Y UN SIMPLE COMENTARIO A PIE DE FOTO SE ESTAN DICIENDO UNA DE ANIMALADAS QUE ESTOY POR CERRAR EL FORO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uno dos y tres, cuatro cinco seis, yo me calmaré .. todos lo vereis.... uno dos y tres, cuatro cinco seis, yo me calmaré .. todos lo vereis....uno dos y tres, cuatro cinco seis, yo me calmaré .. todos lo vereis.... .... esto de sulfurarme tanto no puede ser bueno pa la tensión....

Wednesday 7 january 2004 - 13:00
Hi hagi pau. Seguramente Josep haya querido decir lo que tan bien explica Jeroni. Para los que nos movemos en un plano horizontal es difícil discernir entre 80? y 90? en hielo, pero acotar el grado de los comentarios nos es más sencillo. Por eso deberíamos intentar rebajar el grado de nuestros comentarios al nivel habitual por estos pagos.
Wednesday 7 january 2004 - 13:08
Ei, David, la feina que feu és bonissima, de veritat, aquesta web millora cada dia, i el bon rotllo que impera et diria que jo personalment ho valoro més que no pas les dificultats que es fan i tot el tinglado . Cadascú que disfruti amb el seu grau,la seva tecnica i les seves aptituds. Reconec que el to del missatge no és l´adequat. M´he pres la llicencia de fer l´aclariment pq si es el Josep que conec, torno a repetir que és una persona molt prudent i bon amic.

També reconec que tu sempre has estat molt prudent en tot, i que un comentari a peu de foto no ha de portar tant d´enrenou ni molt menys. 

Salutacions a tots.

L´aventura no és a la muntanya, és a les persones.

Wednesday 7 january 2004 - 13:13
Weno vale, aceptamos barco.... como 80 o 85 grados

crec que el que ha aixecat més enrenou no es si fa X o Y graus... al menysa mi el que m´ha fet mal es lo de pendre el pel....

Ale, veis, ya m´habveis hecho llorar

Wednesday 7 january 2004 - 14:32
David, hauras de recalcar ben bé en l´inici de la pàgina, i en vermell, que les activitats descrites en aquesta web, són fetes per aficionats!    i que mai en cap cas, intenten assolir el nivell que tenen els del Filo de lo Imposible, per exemple!

Ànims a tots aquells que fan que disfrutem d´aquest medi natural sense competitivitats

Salutacions!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies