La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Teulada del refugi de Certascan

Montaña General

volver al indice del foro.

Wednesday 22 january 2014 - 12:16:40

Teulada del refugi de Certascan

Senyors:

Uns excursionistes m'han enviat una foto de la teulada del refugi de Certascan, en el seu estat actual, a data crec que del dia 12 de gener del 2014, la qual els hi adjunto. Adjunto també una foto del mes d'octubre perquè puguin veure la diferència.

Com era de preveure, el no reparar els danys causats a l'estructura de l'edifici per la climatologia de la zona, tal i com els hi vaig indicar, comença a passar factura, i no podem saber fins a quin punt pot arribar aquesta situació. Com poden veure, el teulat de l'edifici està patint molt i comença a tenir nous danys, malgrat les solucions provisionals que vaig instal•lar.

És per això que novament els reitero, com ja vam fer en burofax enviat per la meva advocada, a emprendre les actuacions necessàries per a que reparin l'estructura del sostre de l'edifici i que el mal estat de la teulada no s'agreugi més.

Recordin que porto com a llogater del refugi de Certascan des de l'any 1983 i soc coneixedor com ningú de les condicions climàtiques que es donen a la zona. La quantitat de neu caiguda l'any passat va causar els danys al Refugi que els hi vaig comunicar i, al no haver-los reparat, durant aquest hivern aquests s'agreujaran.

Sóc conscient de que potser ara, a l'hivern (ja que no ho van fer a l'estiu o la tardor), no és el moment més adequat per fer una obra integral de reparació de la teulada, però sí que es pot fer una actuació d'urgència aprofitant un dia o dos de bon temps, per tal de que el problema no s'incrementi.

Els hi prego que assumeixin les seves obligacions com a arrendadors, per tal de que els danys a Certascan no vagin a més i segueixen podent gaudir d'aquest refugi totes les Entitats i tots els excursionistes

Espero les seves notícies.
Atentament.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Wednesday 22 january 2014 - 22:45

Wednesday 22 january 2014 - 12:27
Quina vergonya de FEEC.

Si això és el que esta disposada a fer la federació pels muntanyencs, apanyats anem.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 13:25
deixaran que es pudreixi
que el "llogater actual" no pugui fer la seva activitat de guarda
i que marxi, aburrit de que entrin al refugi quant no hi es, de que no reparin desperfectes, de rebre amenaces...

quina merda la FEEC

Wednesday 22 january 2014 - 21:35
Jo vaig estar-hi fa dues setmanes i el estat de la teulada es patetic. No penso que els muntanyencs en mereixem aixó. Si tenen problemes els de la feec amb el guarda, no els hem de pagar els usuaris. De fet crec que aquest any serà l´ultim que em federo. Ja tenim masses vividors en aquest pais. A sobre un company va trucar a la feec per preguntar si hi havien flassades i matalassos al refugi i no li van saber ni dir. Llavors que pinten aquesta gent?. Em mereixen el mateix respecte que la classe politica. De fet actuen igual que ells. 
Wednesday 22 january 2014 - 22:45
segun feec el refugio esta cerrado por problemas con el guarda . parece ser que están denunciados tanto guarda como feec. Es una pena que un refugio que estaba en buenas condiciones se degrade tanto y tan rapido

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies