La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Material escalada perdut a Can Massana

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 18 july 2014 - 11:41:12

Material escalada perdut a Can Massana

EI ESCALADORS/ES! NECESSITO LA VOSTRA AJUDA!
Avui he anat a escalar a Agulles amb en Fèlix i marxant de Can Massana direcció Manresa me n'he adonat que havia punxat una roda... he parat a canviar-la just en una esplanada que hi ha a la dreta després del trencant de Marganell... Ara no us explicaré el xou de canviar la roda (que ha tingut molta telaaaa)... Sinó el fet que, per canviar la roda he hagut de treure tot el material d'escalada fora de la furgo... Total, que no m'he adonat fins que he arribat al mecànic de Taradell que el material no era a la furgo... He tornat pitant cap a Marganell, però la meva bossa de l'Ikea amb tot el meu material (i el del meu fill, per si fos poc...tot per duplicat!) de via llarga ja no hi era... Si us plau, doneu veus, mireu murs a veure si algun Sant l'ha recollit i el pensa retornar a la pobre desgraciada que se l'ha deixat allà abandonat quan se li ha punxat la roda... Jo ho faria, els que em coneixeu ho sabeu... — fatal.
Raquel
rakclimb@gmail.com

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies