La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General > Curs progressió en crestes

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 14 november 2016 - 19:36:47

Curs progressió en crestes

Hola!


Sóc la Chari I us escric perquè aquest cap de setmana vaig fer el curs de progressió de crestes I vull super aconsellar-lo!
He de dir que si pots anar tenint alguna noció d'escalada perfecte... ho aprofitaras més, pero jo no en sabia... vaig tenir els meus dubtes i menys mal que vaig anar. Vaig aprendre molt i tambe m'ho vaig passar molt bé! L'equip de l'Albert, Fran I Cristobal mola molt! Es van fer grups depenent del que  sabies, de manera  que tots (independentment del nivell) poguesim gaudir i treure'n profit!
També vaig  tenir  sort de compartir-ho amb gent molt maca  que no coneixia :)

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 november 2016 - 08:50

 
Monday 14 november 2016 - 20:58
Bona tarda Chari, on el vas fer el curs?
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 november 2016 - 08:50
Doncs com a Peguera deien que faria mal temps, vam anar a coll de Nargó .
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies