La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General > Mont Blanc 2018

Montaña General

volver al indice del foro.

Saturday 16 december 2017 - 15:25:15

Mont Blanc 2018

Hola !


 Soc un Noi de 33 anys que Pel estiu 2018 m agradaria Fer el mont blanc per gouter o per mulets. Tinc experiencia en tresmils del pirineu i he fet alguna cosa d alpinisme invernal..
Busco company/a de cordada amb experiencia..mes que res pel tema asegurament..que no el domino.
Fa dos estius ja vaig Fer un trám en solitari de la pujada fent nit a Tete rousse, pero en plan lleuger, per veure la grandiossitat de tot allo!
T animes en aquest proyecte???
jsolagran@ gmail.com

Salut!!

  

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Monday 18 december 2017 - 08:59

 
Monday 18 december 2017 - 08:59

Hola

jo a prinçipis de juliol a lo millor vaig amb un guía que ja conec de far temps als alps

pero no al montblanc sino a al puntadufour que es el segon çim dels alps(monte rosa)

de momento estic jo sol i crec que agafan dos clients per guía ,aixi tambe surt mes barat,aixo es suissa

a lo millor es feria un cuatremil mes baix avans per aclimatar

encara no es segur que es vagi,pero hi han posibilitats

si t,interesa ja saps....

salut

David(52 tacos)


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies