La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Salida de Barrufets por Rupit, este domingo dia 14

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Monday 8 january 2007 - 14:24:45

Salida de Barrufets por Rupit, este domingo dia 14

Recordaros a todos los papis, mamis...y demás familia....que este domingo tenemos salida barrufets en la zona de Rupit...

http://www.madteam.org/actividades/actividad.php/110

Animarsus!!!

mirlo

  

expandir todo contraer todo 11 Respuestas Última respuesta Friday 12 january 2007 - 21:56

 
Monday 8 january 2007 - 14:53
Ostres Mirlo, se m´has adelantat!

Doncs, això, que jo també volia posar un recordatori tot i que, entre els de la UEG i els del Madteam que vindran amb colegues però no s´han apuntat, sembla que hi ha força colla. Només de Manresa ja em sembla que serem tropecientos. Baja, set o vuit, si més no.

Vinga, anar-hi anant. Ara amb la canalla... ho sense!

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 january 2007 - 00:21
Uoooollaaaaa, estic intentan anima a la famili i als companys, quins plans teniu?¿.

A on heu quedat?¿.

A veure si els animo que tinc ganes de fer una sortideta amb gent de la güeB  .

salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 january 2007 - 08:45
hOLA CAPI

hem quedat uns quants a la cantonada de Passeig de Gràcia amb Corsega (hi ha un santander central hispano a la cantonada) es just on comença major de gràcia damunt la diagonal, es una cantonada bastant dolenta ja que giren els cotxes que van pel carrer corsega...a les 7.30 hores. Puntualitat gràcies.

O sino, al bar-forn que hi ha a la entrada de Rupit a les 9 hores per esmorzar (damunt l´aparcament a la carretera).

el meu mobil 610974558

mirlo

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 january 2007 - 15:35
Ei Miguel, vejam si els animes.

Com que si sortiu del Baix Llobregat Nord, suposo que et serà més avinent venir per Manresa, sàpigues que per reduir cotxes, nosaltres hem quedat a les 8 del matí a l´aparcament del LIDL del Polígon Ind. dels Dolors (si accedeix des de la rotonda que hi ha tocar del pont de ferro.

Si us voleu ajuntar amb nosaltres envíam un mail o fes-me una trucada.

Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 9 january 2007 - 23:54
Be nois, en principi podeu comtar amb nosaltres, cuatre adults i tres nenes/nens,

dic en principi per que hi han dos amb un fort refredat que espero que no vagi a mes.

Espero fins al divendres per apuntarme a la activitat per si les moscas .

Mirlo, el divendres si finalment venim et donare el meu movil per esta en contacte.

Narhinan, gracies pel oferiment , et dic alguna coseta cuan ho tingui tot clar.

salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 10 january 2007 - 08:13
Bones: doncs ja les he convençut a totes (la dona i les tres nenes) i ja podeu comptar amb nosaltres (cinc en total). 
 Estic tot emocionat    perquè és la meva primera sortida madteamera. M´apunto el telèfon de mirlo, si no hi tens inconvenient, per si a última hora passés alguna cosa   (amb canalla mai se sap   ). Ens veiem a Rupit.

Marià

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 10 january 2007 - 09:25
oki doqui parella (capi i betriacum)

ens veiem a Rupit capi?, o a barna?

ja em posare la samarreta madteam perque m´idenfiqueu.

mirlo

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 10 january 2007 - 16:46
Be Mirlo, suposo que ens veurem a Rupit, el divendres ho confirmare despres de veure el estat dels refredats que de moment sembla que van bastant be, ens va mijor anar directes a Rupit, al sortir desde Martorell no tenim que entrar a Barna i podem anar directes per la autopista o per Manresa.

Per el tema de identificarte no crec que haigui cap problema, he vist fotos teves de la güeB i a mes no se si te enrecordes varem coincidi una vegada al refugi del Serrat de les Esposes.
Per Beatricum, tranquil que per nosaltres tambe sera la primera sortida madtemera, de aquesta manera podrem fer pinya, .

salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 12 january 2007 - 14:58
Uolaaaaaaa, ja estem apuntats, 7 persones mes, per lo que veig serem una bona colla, be aixo m´agrada.

Mirlo, nosaltres anirem directament a Rupit, ens veiem alla a les 9 per menjar coca, el meu tlf es el 619645863.

salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 12 january 2007 - 15:53
menudo cacao ...estic contan...i m´en surten uns 50 ..per tornar-se boig

mirlo

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 12 january 2007 - 21:56
Ei! Potser caldria que algú avises a la fleca, no? Vejam si no tindran prou coca
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies