La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Sortida d´escalada amb nens

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Friday 2 march 2007 - 22:28:41

Sortida d´escalada amb nens

  Hola a tots, estic muntant una sortida d´escalada esportiva amb nens pel cap de setmana del 10-11 de març, a montserrat, gelida o algun altre lloc per anar un dels dos dies i trepar una miqueta i que els nens juguin i si en tenen ganes que s´enfílin. De moment som tres grans i dos peques, espero que algú mes s´apunti i poguem fer un colla per anar fent sortides. Us deixo el meu mail joelvifu@telefonica.net. Salut i bones tibades.  

  

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Friday 9 march 2007 - 21:45

 
Saturday 3 march 2007 - 16:59

Estaria molt bé. El problema que el meu té quatre i s´enfila per les pedres només. Crec que podem enredar a una de 10 i alguna amiga. Si hi ha algú amb nens de l´edat del meu que s´apunti seria genial.


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 3 march 2007 - 17:08

Uis Joelvifu veig que el teu té la mateixa edat que el meu. Et dic alguna cosa però em sembla interesant. o.bartolome@wanadoo.es

 


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 4 march 2007 - 20:59

 

    Ei, així m´agrada que s´apunti penya que quans més siguem més riurem, el meu peke no té els 4 encara pero la questió no es forçar-los a escalar, es que puguin passar un bon dia al monte jugant amb altres nens mentre els grans escalem i si en tenen ganes que ho provin una miqueta dins de les seves possibilitats. Estem en contacte i concretem a mida que passi la setmana.


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 5 march 2007 - 18:48

       kbé !!!

just el que busco !! tenim un nano de 4 anys amb moltes ganes de trepar, i voliem començar la temporada aquest cap de setmana ,i la vostra proposta es genial !! digueu-me quelcom ,salut!!!!

xavidellimit@yahoo.es

 tel: 696177007


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 march 2007 - 21:17

 

    Hola gent, s´acosta el finde i toca decidir on anem i quin dia quedem. anem un dia, els dos i mirem d´anar algun alberg, si anem un dia on? motserrat, penya ginesta, gelida? ja veieu escalada a la carta. Bé aquí ho deixo a veure que preferiu. Siau.


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 march 2007 - 21:59

Com vas dir hem de buscar un lloc q no hagi perill pels petits i que puguin jugar. Jo no conec les zones i  per això us deixo escollir. Per ser la primera vegada potser sigui millor un dia


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 7 march 2007 - 22:29

  

    Sí tens raó, millor d´entrada un dia, he parlat amb una noia que vindrá i seguramaent será el diumenge a Gelída, bona orientació, poca aproximació, bon peu de via i vies per tothom de 5+ a 8a. Ja anirem concretant.


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 15:33

Nosaltres ens apuntem. Un petit spiderman i un papa. Jo disposo només de material individual per mi. Talabard, peus gat, casc.

Jo no he anat mai a Gelida per tant dieu-me una hora i un lloc concret i allà serem.

Aupa!!! que el papi té tantes ganes com el petit.


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 16:06

Gelida amb nens?

La via més fàcil es un V verticalet... ja sé que amb els nens prima més fer-se 3 metres que una via y tal... però... hi han escoles amb III o Iv amb cantacu i que veus nens de 8 anyets pulir-se la via sense quedarse penjats com a xoriços.

Bé.. que és un comentari d´una sense nens i que no coneix els vostres jejeje ... pq ara que amb 13 anys fan 8cs... amb 8 poden fer 7as no?


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 20:20

 

       Vinyi, ja ho he explicat més amunt, els nens que venen són petits per trepar, els que escalem sóm els papis, i el que pretenem es fer una activitat que es difícil de conbinar amb nens, d´aquesta manera els pekes no s´aburreixen al peu de via perque estan jugant amb altres nens. A veure si t´apuntes ja que no és un requisit indispensable el tenir nens per poder venir.

Sóu de barna els que veniu? podriem quedar a palau reial a les 10:30 i anar junts cap a Gelida. Ja direu que us sembla.


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 20:31

 

     El meu movil es el 609651510

 


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 9 march 2007 - 21:45

jo vinc de sabadell i em va millor anar directe. ja em quedo el telf i truco des de gelida. miraré on és i 3/4 d´hora més tard que vosaltres sere allà

 

636575744 oscar


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies