La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Sortida a escalar a Solius amb nens el 23/12/07

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Wednesday 19 december 2007 - 11:23:16

Sortida a escalar a Solius amb nens el 23/12/07

Estem quedant per anar a escalar amb nens aquest diumenge a Solius. De moment hi anem 3 families.

El pla es de trobar-nos a l´aparcament de Roca Ponça a les 10:30 i dinar d´entrepans.

Podeu trobar les ressenyes i com arribar a:

http://www.filmut.com/solius/

...i a esperar que temps no ens ho espatlli!

Salut i a tibar!

  

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Friday 28 december 2007 - 15:15

 
Wednesday 19 december 2007 - 21:10

Eiss. Quina edat tenen els nens? el meu té 4 i una noieta de 11


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 19 december 2007 - 23:06

Els meus son de 5, 12 i 14. Els demès crec que si fa no fa edats semblants. Us hi apunteu?


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 20 december 2007 - 10:16

Uiss si m´agradaria venir. El temps pinta molt malament. Ens tornem a posar en contacte per confirmar. El meu correu és o.bartolome@wanadoo.es


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 december 2007 - 09:57
Eiss que el temps pinta bé. Reprenem la idea per aquest cap de setmana? Jo volia aprofitar el cap de setmana i anar també a provar l´esqui de fons amb el meu petit.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 december 2007 - 19:18

Psi, el temps pinta massa bè... ni gota de neu a les pistes de fons mes properes. Sembla que hi alguna cosa per la Vall Ferrera, La pista de la Rabassa a Andorra té 10cm i 5km oberts, i per les pistes franceses sembla que tambè hi alguna cosa pero no mata. Nosaltres anavem a pujar a St Llorenç de Morunys (hi tenim la caravana) per esquiar, escalar, caminar, o el poguessim pero avants de sortir el mes ganapia del meus crius estaba amb febre: nuestru gossu en un possu .

Mentrestant matarem el cuquet demà a Subirats amb el meu germà per estrenar la corda.

Salut i a tibar.

 


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 28 december 2007 - 15:09

jops doncs no podem quedar per una escaladeta a Solius.

 

Aupa que millori el petit


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 28 december 2007 - 15:15

hola Larryak!

no sabem si el Karles podrà finalment apuntar-se, però, nosaltres hem quedat amb gent de la Salle a Solius. Anirem diumenge i estarem a l´aparcament a les 10:30h

salutacions

 

gatta

 

 

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies