La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > sortides familiars amb nanos

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Friday 24 october 2008 - 16:23:05

sortides familiars amb nanos

Molt bones a tots.

Som una parella de 38/32 anys aficionats als esports de muntanya en general i practicants de senderisme i trekkin. Tenim nanos de 9 i 7 anys i ens agradaria trovar altres parelles o persones amb la mateixa situacio. Que com nos estiguin cansats de sortir sols a la muntanya i vulguin sortir en colla amb els nanos, per fer diferents activitats amb ganes i seny.

Busquem fer amistat amb gent que aquesta situacio i aixi poder gaudir de sortides, escapades de un o mes dies per gaudir tots junts de la muntanya, la natura o el que ens proposem tots plegats.

Som del Valles Occ. prop de Terrassa, pero estem oberts o tothom que es vulgui sumar...

Us esperem....

Fins aviat.

  

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Friday 24 april 2009 - 20:40

 
Friday 24 october 2008 - 16:58

Ok, ens apuntem!


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 october 2008 - 18:01

Nosaltre estem força actius, però tampoc tenim massa gent amb la que sortir.

El meu fill en te 10

__

http://gauachet.blogspot.com/


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 october 2008 - 18:06

Perfecte...!!!,  us esperem...

Podeu contactar amb nosaltres al mail dulce_habana@yahoo.es

Fins aviat...!!!


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 29 october 2008 - 11:18

  Tambien os podeis apuntar al Kidstage de diciembre, es una buena oportunidad para conocer parejas con nanos y disfrutar de un entorno inigualable.

   Chabi


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 7 february 2009 - 12:09

Som la Cristina (45), la Victòria 6 anys i el Javi (49). Estem molt interessats en contactar amb persones com vosaltres. Quasi bé cada cap de setmana fem sortides a la muntanya per a practicar el senderisme. Esperem les vostres noticies.  Ens prodreu trobar a:

javier.bernal@hotmail.com

Salutacions



(Post Editado: 7-2-09 12:11:27)

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 february 2009 - 22:00

Iep jo tinc un nen de 6 fets fa poc. No trobo ningú amb nens d´aquesta edat. Com ja heu vist 7, 8 10 i és massa diferència pel meu. No acostuma a fer sortides però alguna coseta estaria . maco

o.bartolome@wanadoo.es



(Post Editado: 18-2-09 22:02:07)

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 april 2009 - 20:40

Hola, som una parella que ens trobem en la mateixa situació, tenim dos nanos de 6 anys i tambe busquem companys per gaudir plegats de les sortides i les activitats del cap de setmana.

Ens agrada el turisme rural, el aire lliure, les barbacoes, les passejades, el mar i la muntanya. Som de Vilanova i la Geltrú i ens agradaria coneixer-vos. Ens apuntem...

Us deixo el meu correo per contactar: merite00@hotmail.com

Fins aviat.

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies