La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña con niños > Excursions amb nens

Montaña con niños

volver al indice del foro.

Friday 30 september 2011 - 13:22:53

Excursions amb nens

Hola em dic Maria sóc de l´Ametlla del vallès, busco  gent amb nens de 4 a 10 anys aproximadament per fer excursions xules, m´interessa aficionar als meus fills a fer muntanya, prefereixo petites ascensions que passejades sense dificultads.


Fins Aviat


Maria

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 6 october 2011 - 14:03

 
Friday 30 september 2011 - 16:23
Hola,

Si no hi han canvis de plans d´última hora, diumenge vull anar a fer el camí equipat de Sant Martí Sarroca, m´han dit que és un passeig entretingut. Una matinal. Si t´hi vols apuntar m´ho dius. El meu té 8 anys.
Ja explicaré què tal.




   Ocultar todas las respuestas      
Monday 3 october 2011 - 22:13


Ostres acabo de veure el missatge ara mateix!!

Em sap greu,m´hi hagués apuntat molt de gust, llàstima!!

com va anar està bé per anar-hi amb un de 4 i una de 9?

Gràcies!!


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 6 october 2011 - 14:03

Hola Maria, soc en Pep, som veins doncs visc a la garriga. Tinc una nena de 4 anys i una altra de 7 si vols quedar per fer sortides per mi perfecte.

Et deixo el meu correu per si vols que en parlem. vilapep@hotmail.es


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies