La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > algú s´anima a fer corredors

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 5 february 2009 - 21:31:54

algú s´anima a fer corredors

Hola, ja fa temps que faig esqui de muntanya i aquest any he començat amb el corredors i l´escala en gel al pedraforca. si algú s´anima per company de cordada a fer corredors amb o sense esquis a l´esquena.

Tinc curiositat de fer proximament les canals de cambre d´ase. visc a prop de Manresa.

em dic Jordi i em trobareu a jordisolev@gmail.com

 

  

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 9 april 2009 - 18:54

 
Thursday 9 april 2009 - 15:30

Hola Jordi:

Em dic Ivan, soc de BCN i tinc 32 anys. Jo busco algú per fer corredors, escalada en gel, esqui sde muntanya i escalada en roca (em falta comprar-me l´equip d´esqui de muntaya que ho deixo per la temporada que ve). La meva disponibilitat és, si fa no fa, cada 15 dies (2 findes al mes intercalats)

Jo ja he fet corredors, de Cambre dAse em queden el Bugnagas i el Celestial, però aquest últim és impossible de moment. He fet altres a Ulldeter i un al Cadí.

 


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 april 2009 - 18:54

Jo també puc estar interesat, acabo de fer un curs d´alpinisme i el meu nivell es zero, pero m´apunto a un bombardeig.

També faig esqui de muntanya i surto tots els caps de setmana.


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies