La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Gent per fer sortides

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Thursday 12 december 2013 - 13:12:59

Gent per fer sortides

Bones!


A veure si algú està interessat en muntar un grupet per a fer sortides (bàsicament els caps de setmana) per per anar fent sortides a la muntanya de senderisme, alpinisme, raquetes etc, 

Jo faig sortides de tot tipus, mitja muntanya, alta muntanya, tres mils, raquetes, GR, rutes com Estels del Sud o Carros de Foc, etc etc. A l'hivern també m'agrada fer bones raquetades.

Jo sóc de Barcelona, però em moc per tot el territori català (amb predilecció pels Pirineus, clar) i, quan hi ha més temps i dies, també m'encanta escapar-me al Pirineu aragonès o més enllà. Però també m'agrada descobrir el Prepirineu i tots els territoris que tinguin senders per a recórrer.

Intento fer una sortida mínima per mes, i si puc, alguna més.

Si algú està interessat us podeu posar en contacte amb mi.

Salut i muntanyes!

  

expandir todo contraer todo 140 Respuestas Última respuesta Thursday 27 march 2014 - 20:33

 
Friday 13 december 2013 - 11:54
Hola Bert yo soy de Barcelona y estoy interesado en salir los findes.
Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 13 december 2013 - 19:04
Hola!
Gracias por responder al mensaje!
Si te interesa, a raíz del comentario que dejé, otro usuario me ha comentado que organiza una salida para el 21
http://www.madteam.net/foro/quedadas/2013-12-09-dissabte-21-de-desembre-cim-del-puigsal

Yo le he dicho que, aunque de momento estoy pendiente de las vacaciones en el trabajo, me apunto. Que te parece?

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 december 2013 - 20:08


Bona tarda!

 

Jo tb estaria interessat! Tb sóc de Barcelona. Et deixo el meu mail !

rogerserranoubach@gmail.com

 

Anem xerrant!


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 december 2013 - 22:42
Hola bert!!!!!!!
 yo tbm estoy interesado a salir los findes , te dejo mi mail saulatz1979@gmail.com. 
Saludos .

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 december 2013 - 09:53
Hola Bert!
A mi també m´interessa , no tinc gaire experiencia en hivernals , pero ganes no m´en falten , vull fer algun 3000 als piris i començar amb el tema de corredors. Meu email dakasc24@hotmail.com
Salut!!


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 december 2013 - 19:32


Hola!! Crec que per la descripció que fas tenim un nivell semblant per fer muntanya. Si et ve de gust fer una escapada en grup, pots contar amb mi. Espero poguer coincidir, fins aviat!

(Soc de les afores de BCN i tb tinc predilecció pels Pirineus catalans i aragonesos)


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 1 january 2014 - 20:26
Hol@,

m'agradria apuntar-me si organitzeu alguna sortideta en grup. El meu correu és: randoners@gmail.com

Salutacions i Bon Any Nou!


Editado: 01-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 january 2014 - 13:29
Hola  yo tambien estoy interesado soy de al lado de barcelona concretamente del prat de llobregat  y por lo que describes creo que tenemos el mismo nivel y gustos espero noticias........................mi mail:
                  maimo30@hotmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 january 2014 - 14:53
hola

Jo també els mateixos interessos, i també del Prat.

el meu mail:
     pedrodmdm @ gmail . com


Vinga, a veure si s'organitza alguna cosa.

A reveure.

Pere

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 january 2014 - 15:02
Un altre que també li interesa! sobretot a partir de febrer
borjaa_@hotmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 january 2014 - 20:16

Hola,

Estic interesat a les sortides d'aquest grup.  Afegiu-me en les notificacions i propostes que faciu.  El meu e-mail: correotalenta@gmail.com


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 2 january 2014 - 22:57
Si, jo tambe! cesarestevez29@gmail.com
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 january 2014 - 09:01
Hola
Yo també busco un grupet per fer sortides(capa de setmana) sobretot 3000
Soc de Molins de Rei
Deixu el meu e-mail: gsoriano222@gmail.com


Editado: 03-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 january 2014 - 23:06
Hola. Soc de Lleida. También buscaba gente para subir 3000 es en invierno. Mi idea es hacer algún día el Montblanc. Aparte de los fines de semana tb tengo disponibilidad los días de entre semana. OS dejo mi email  ajasecas@gmail.com
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 january 2014 - 19:44
Hola gente por lo que veo ya somos unos pocos para hacer una salidita no???????
Ahora solo falta que pongamos una fecha y un lugar............................alguien se anima????

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 january 2014 - 21:26

Hola!!! Estaría genial fer una sortida per fer baixar el menjars de Nadal
Proposo el cap de setmana del 18 y 19 que hi ha lluna plena i es podría fer una escapada a algun refugi de la zona de Vielha, fer ruta de raquetes nocturna i durant dia combinat de lo que  vingui de gust (qui vulgui esqui, alpinisme....etc).

Es nomes una proposta.... vinga que ens tenim que moure de la cadira o sortirem rodant!!

(DANI ayudame a ponerles los dientes largos con algun plan !).

 


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 00:11
..pues tiene muy, que muy buena pinta! ;) si puedo y está dentro de mis posibilidades también me apunto a las escapadas ;)
la salida del 18 tiene muy buena pinta...pero yo ese finde no puedo...veo que habéis puesto email...el mio: pazmundo@hotmail.com ;) Un saludo.



Editado: 05-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 12:23
Venga va propuestas! jajajaja 
Yo propongo subir al Taillon haciendo noche en Serradets.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 13:54
Hola "Diesel"

El que proposes te bona pinta, m'encanta la zona de Vielha

Vinga gent!!! som uns quants, organitzem una sortideta!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 14:56


Hola a tod@s, especialmente a ti Ternua! (somos pocas las chicas aficionadas y cuesta coincidir)

El destino que tomemos tendra que ir un poco en consonancia con el nivel del grupo y tb la distancia a recorrer al ser solo un fin de semana.Cualquier propuesta es buena!! Yo ya tengo ganas de "grimpar"...aiggghhh!!


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 14:59
Bones a tots! Sóc el que va fer la pregunta que ha originat tot aquest torrent de respostes! Faré un recull de tots els que heu respost afirmativament a la crida i us envio un correu per intentar organitzar alguna cosa. 
Ja us avanço que la sortida per la zona de Vielha la trobo prou atractiva!

Salut i gràcies a tots!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 15:28
Buanas a todos,me llamo jose no tengo experiencia en hivernales, pero ganas tengo muchas así ke si me lo puedo combinar me apunto fijo dejo mi correo, j.delgado.56@hotmail.com

Un saludo



   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 january 2014 - 17:48
Joe como mola esta cantidad de respuestas   a mi me parece genial lo de vielha  como dice diesel asi tambien vamos calibrando el nivel de cada uno.......Yo por ejemplo raquetas no tengo siempre que hecho raquetadas las he alquilado crampones tampoco tengo pero pasta para comprarmelos y ganas no me faltan  esquis si que tengo y como dice diesel cada uno que se adapte a lo que le apetece hacer lo importante es quedar conocernos y ver cual es el nivel del grupo.......
Vamos chic@s que esto tiene buena pinta por mi lo del finde del 18 de enero perfecto estoy que me subo por las paredes por salir a la montaña a hacer una buena grimpada..........lo unico que ahora mismo estoy haciendo es trail running que por cierto no veas como engancha si alguien si quiere apuntar ya sabeis me dais un toque yo llevo poco corriendo solo tres meses pero poco a poco se recorre el camino no............... 

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 january 2014 - 14:11
Hola Danielsan!!
Yo también hago trail running y doy fe. e que cuanto más haces más quieres porque físicamente te ves mejor yo llevo un aňo corriendo y no me canso jejeje.... Haber si también organizamos algo de ese estilo 
Todo lo que sea estar en la montaña yo me apunto jejeje

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 january 2014 - 18:11
Hola a todos! A mi me acaban de regalar unos crampones y piolet. Asi ke cuando digais me apunto. Viella esta mu xulo. Pero yo hasta febrero no tengo libre. Estamos en contacto
ajasecas@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 10:58
Hola a tothom!!!

Ja veig que el grup aquest sembla que marxa endavant. Jo soc de Sentmenat (Vallés Occidental) i fa poc que vingut a viure aquí des de Sevilla. M'agrada molt també les vies ferrades, 3000, BTT, raquetes i tot el que sigui muntanya. Intento sortir 1 vegada al mes. Aquesta sortida de Viella no podré anar perquè treballo, però us deixo el meu correo per la propera.

kikepayan@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 14:52
Hola!

También vivo en Barcelona, Veo que os estáis coordinando por mail. ¿Hay alguna salida para este sábado 11/01?

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 15:17
Buenas! Kiub este finde yo me voy ha hacer un curso de alpinismo II, pero si al final nos ponemos deacuerdo unos cuantos al otro hay ganas de plan!
Kikep las vias ferrades las he probado y enganchan!! jejjeje+ la ultima escapada la hicimos a Thaurac (sur de Francia) con un grupito de amig@s con nivel inicial. YO tengo pensado hacer alguna via ferrada en la zona de las Dolomitas (alpes orientales en italia) de cara verano  :P, cuando comience en buen tiempo reemprendemos el tema, oks?
No se si dejo por responder a alguien...en fin, estaría bien conocer al grupo algun dia antes de la salida con los que tengan disponibilidad para el finde del 18-19; que os parece?

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 15:41
Es lo suyo, por mi ok. Así nos conocemos y comentamos
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 17:21
Hola, también me interesa un grupo para poder salir hacer alguna cosilla, corredores,via larga, VF....

Dejo mi correo, a ver si puedo coincidir con vosotros.

alpinismoenminusculas@gmail.com

Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 23:03
Por mi tambien perfecto lo de quedar antes para conocernos lo suyo seria quedar este finde ya que la salida sera para el otro y entre semana va a ser dificil coincidir todos no??????
  

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 23:45
DIESEL, THE EDGE i KIUB, no tinc les vostres adreces de mail!
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 8 january 2014 - 23:46
Gracias Bert! Tenía pendiente preguntar si avisabais por aquí o por mail. 

rafakiub@gmail.com

Gracias!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 06:04
genial! jo ja vaig comentar que finde que ve no puc...però si quedem aquest per coneixe'ns genial...feu escalada? podríem quedar diumenge...jo escalo una mica...V ;) podríem quedar en algun sector de Montserrat...zona Graus ( sector Oscar) hi ha vies fàcils i també amb una mica més de grau...no sé...que us sembla?...o sino...també podríem quedar per fer ferrada Teresina ;)! Va qui s'anima? que això del grup d'alpinisme té molt bona pinta!!!!

Feliç dijous!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 08:59
Hola ternua!
Jo en escalar no tinc res d'experiencia... Pero vaig fer una via ferrada a Centelles i va ser molt chula!! I m'han dit que la de Montserrat està molt be. Doncs si fem la fem Jo m'apunto!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 09:50
Hola a tothom!!

   Jo també estaria imteressat en trobar a un grup de gent per sortir a la muntanya, ja que els meus companys habituals ara están massa enredats...
   Soc de Tarragona i m, agrada pujar al piri mínim 1 cop al mes, principalment ara a l´hivern m, agrada fer canals/corredors com a molt AD, o ascensions llarguetes, a l´estiu mes el rollo 3milero, VF, crestes o via clássica facileta. bueno us deixo el meu mail per veure si em podeu anar informant. jo el finde del 18 no puc quedar. A veure si ens coneixem!!!
Gràcies.
indy76jr@hotmail.com
Salut i muntanya!!.


Editado: 09-01-2014



Editado: 09-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 10:17
Hola a todos,

Pues yo también puedo este finde, y lo de escalar un poco o la ferrata ya me esta bien, por lo menos nos vemos y coincidimos.

- Gsoriano, algún día tiene que ser el primero para trepar!!...animate, que las vías largas están muy entretenidas!!!

-"Diesel", sino es mucho preguntar, el curso con que escuela o guía lo haces, yo estoy interesado en uno de escalada en hielo, y era para mirar y preguntarles.

Como decía Ternua, ponemos el domingo, y una hora para ir concretando??, y decidimos si trepar o VF???

Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 11:30
Yo de escalada poco no nada de nada pero siempre e querido aprender pero ahora tengo un dedo roto si puede ser la ferrata mejor sera mi primera via ferrata o sea me tendriais que aconsejar pero ganas no me faltan eso si decidme que equipo hay que llevar para hacer la via.......... vamos vamos que ganitas de hacer algo de montañica tengo yaaaaaaaaaa 
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 11:55
A la via ferrata me apunto! K tal hacerla a principios de febrero? Yo tampoko he exo nunca, asi ke Ternua, que es la que veo mas puesta en esto, dinos ke necesitamos llevar.  La de Montserrat me han dixo que esta mu bien. Teresina creo ke se llama.
Venga vaaaaa

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 12:06
A mi em sembla bé  quedar per fer la via ferrada, perquè d'escalar no sé gaire. Per començar crec que la Teresina seria força complicada, a més he llegit que ara està molt deteriorada i perillosa, no sé podríem mirar  fer alguna més fàcil perquè tothom pugui gaudir. Jo proposo les Baumes Corcades de Centelles, però s'ha d'anar d'hora perquè al menys al estiu el diumenge és una feria.

Pel que fa al material heu de portar material si pot ser específic de via ferrada: Casco, Arnés, Vaga amb disipador, alguna cinta exprés i un ocho, guant es (opcional). Roba còmoda i sabates de caminar per la aproximació.

A veure que us sembla.....

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 12:53
Ostras pues va a ser que yo no voy a poder asistir ya que no tengo nada de material por no tener no tengo ni casco..........hombre arnes si busco me parece que tengo uno pero lo demas como no me lleve el casco de la obra........
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 15:25
Vaya foro!! jejeje+ lo de quedar este finde no me es posible estare haciendo un curso de alpinismo 2 (  "anonimous" -el nivel 1 lo hice con madteam y quede  muy contenta).
Lo de las vias ferradas porfavor miraros si llovera alla donde tengais pensado ir,  con el grupito que suelo ir hemos cerrado temporada por si los hierros estan por el frio mojados o con escarcha..... (se podría resbalar)
La teresina fue mi 1º via ferrada y me gusto muucho, pero no creo que sea la mas indicada para iniciarse; por cierto, cualquier via ferrada porfavor llevad CASCO Y DISIPADOR DE CAIDA! (SINO LO TENEIS LO ALQUILAIS).
Si haceis escalada en Montserrat teneis la Agulla de l'Anec,  sencillita y con vistas muy bonitas.

Pasadlo bien!



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 16:01
Yo tampoco tengo nada de material y no se donde alquilarlo....si sabéis de algún sitio????
Estoy de acuerdo con diesel, si vamos, siempre con mucha seguridad

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 20:23
Jo podria deixar un equip sencer, amb el tema de lloguer com no soc d'aquí no tinc ni idea. Si el tema VF no triunfa podem fer alguna altra cosa, la qüestió seria fer alguna coseta junts, per coneixa'ns.

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 20:33
En este enlace http://deandar.com/post/tiendas-alquiler podràs trobar botigues de lloguer de material, a més jo crec que a vertex a Sabadell també en tenen de lloguer.

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 21:44
hola chicos somos un matrimonio de castellon de la plana y estamos interesados en hacer esa excursion del 18 y 19 si no se nos tuerce la cosa,lo de quedar antes es un poco dificil por la distancia ,pero si necesitais info nuestra la proporcionamos sin problema,hemos echo raquetas pero no tenemos experiencia en crampones y piolet aunque si disponemos de ellos,saludos y estaremos atentos

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 9 january 2014 - 22:03
hola a tod@s:
k bien pinta lo de vielha  me dejais con los dientes largos,  ese finde no puedo, espero poder quedar con el grupillo k formeis otro finde, yo hago un poquito de todo, tengo experiencia en hibernales, ferratas, esqui , raquetas , espero poder quedar.
mi mail saulatz1979@gmail.com.
 saludos


Editado: 09-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 january 2014 - 10:15

Hola;

Jo m'apunto on sigui a fer esquí de muntanya !!!!

Aquest cap de setmana no puc, però.

 

 


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 january 2014 - 16:26
Si quereis trepar en Montserrat este finde me apunto!
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 january 2014 - 19:14
Hola a tothom,

Jo també estic interessat en realitzar sortides els caps de setmana, i sóc de Santa Coloma de Gramenet. Això sí, normalment realitzo sortides pel pirineu, algun pic, però sobretot a l'estiu. D'escalada i alpinisme, poca cosa, però sempre estic disposat a aprendre. El meu mail és mario.m.marco@gmail.com.

Salutacions,

Mario

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 10 january 2014 - 20:14

Hola, si hacéis algo para el finde del 18-19, me apunto... también para las que puedan venir después... 

Mi correo para saber como esta el tema: igorcio77@hotmail.com

Un saludo i força muntanya!

Igor.






   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 08:55
pues propongo...mañana domingo 12 de enero, escalada en zona graus en Collbató, que os parece? yo tengo cuerda y cintas, quedamos a las 10 en el escampado al lado del parque de bomberos y así nos vemos las caras ;)

Un saludo!.



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 14:05
Montamos para mañana un clasico????
Grau de fajol???

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 14:20
Mondraker te refieres a subir el pico Grau de fajol no?

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 14:50
Yo mañana no podre asistir pero para el finde que viene si me apunto a lo de vielha.....
A ver si prospera lo de vielha.............................

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 15:27
Yo al final no puedo este finde. Lo siento Ternua, otro dia!
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 17:16
Hola Kikep,
si el pico de garu de fajol. A mi me gustaria hacer el pic de l'infer, pero lo veo lejos para las condiciones de nieve blanda. Lo que creo que hay ahora, con estas altas temperaturas.


Editado: 11-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 17:22
yo no he escrito en el hilo todavia pero mañana me apunto con una chica que tambien es del foro para ir a els graus.
ternua, has pensado en algun sector en particular? pregunto por si vamos algo antes de las 10 y vamos directamente. ademas no se donde esta el parque de bomberos.
mi movil es el 606 134429, tengo whatsapp y line. email fili8848@hotmail.com. tenemos material, y si alguien necesita un arnes me lo decis y echo uno extra que tengo.
Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 17:41
hola...pues podríamos ir al secotr "pell roja" o la placa gandhi...no sé...los dos sectores están cerca...uno del otro...también está el sector Oscar...pues guai...yo también iré acompañada por una compi! no tiene arnés...así que si fili o alguíen que se apunte tiene uno para prestarle genial ;)


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 17:51
Bueno pues yo me apunto mejor a la idea del grau de fajol que soy más de caminar, así que si te parece bien Mondraker concretamos y adelante; y si algo más se apunta mejor.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 18:11
Si, perfect, concretamos. Yo soy de badalona.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 18:37
ok, te enviado un privado

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 20:04
Buenas, yo tampoco he intervenido todavia en este hilo, pero tenia pensado ir mañana a montserrat y como la zona me da igual, me apunto, que siempre es bueno conocer gente.

Yo por mi parte pienso que seria mejor quedar en la calle que sube para los sectores, mas que nada porque queda mas cerca del lugar de aparcamiento, pero no me importa acercarme al descampado de los bomberos.

Ya me direis si al final sigue en pie la quedada.

 
Pd: yo tambien ire acompañado y tengo todo el material. Yo ire con un polar azul oscuro del decathlon y mi compañera con uno blanco XD.

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 20:08
Hola Darkdagu, Ternua sugiere vernos en el sector Pell Roja a eso de las 10. Tanto Ternua como yo llevamos un casco naranja. Seguro que nos vemos en Pell Roja, o en alguna roca de al lado si ese sector esta todo pillado. Fins dema!

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 11 january 2014 - 21:17
De acuerdo, pues nos vemos alli.

Chaooo

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 12 january 2014 - 20:02
Molt guay el dia escalant a Els Graus. Al final eramos unos cuantos, ocho! Habra que repetir!
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 13 january 2014 - 07:12
Bon dia! si! al FINAL vuit...perquè gairebé només ens trobem a l'últim V,,,zona Bar! jeje...jornada divertida! un plaer!

P.D.: jo entre setmana també  puc treure temps dilluns i divendres per trepar una estoneta ;)

Va a veure si ens animem i muntem alguna sortideta a la muntanya, que també tinc ganes ;)

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 13 january 2014 - 10:45
Molt bé, ja veig que el foro aquest funciona, m'alegro que us hagi anat bé el dia d'escalada. Al final David i jo també vam anar a fer la pujada al pic de grau de fajol petit i el gran, i la veritat es que va fer un dia molt bó, i la ruta amb neu una passada. A veure si la propera us animeu i fem una amb més gent.



   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 14 january 2014 - 01:48
lo tengo en cuenta kikep,nos quedo pena no poder apuntarnos por el curre pero estaremos atentos a las proximas quedadas,enhorabuena a todos aquellos que pudisteis disfrutar de una jornada de montaña,saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 january 2014 - 08:53
Hola gente!!!!!

Ja he visto lo bien que lo habéis pasado el domingo!!!! Que envidia....
Bueno y pensando en este fin de semana cual es el plan?? Al final es vielha o otro sitio????


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 15 january 2014 - 08:59
Bones a tots.
Aquest cap de setmana s'està plantejant una sortida d'un dia al Puigpedrós. La idea seria mirar de fer raquetada i grampons, però fa falta veure com anirem de neu després d'aquests minifronts que estan passant, com quedarà la pista d'accés al refugi de Malniu i també, òbviament, quin temps s'espera per dissabte.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 19 january 2014 - 06:37
Hola team! Com ho tenim pel finde vinent? fem alguna petita ascensió? obro fil i a veure els ànims com van ;) A mi m'aniria millor diumenge, també podría sortir dissabte tarda! Vinga propostes guapes! jejeje

Feliç diumenge!



   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 19 january 2014 - 22:41
Jo si es alguna cosa facileta m'apunto :) No he fet cap invernal, he fet varies raquetades... però vull començar a fer ascensions. De ganes tinc moltes!! :)
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 19 january 2014 - 22:42
Ah i el tipic curse d'Alpinisme a Ulldeter ja el vaig fer l'any passat..:p
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 january 2014 - 13:28
yo este finde no puedo, que lo paseis bien!!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 january 2014 - 22:06

Hola, jo m'apunto a fer una sortida d'un o de dos dies, alguna ascensió a piri o el que sigui que encara no he fet cap invernal...

va animeu-vos !



   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 january 2014 - 22:16
Pel 2 de febrer faig amb un grup el Montsent del Pallars per si algú es vol animar..
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 06:23
Bon dia! raf1987, jo aquell finde no puc, gràcies per compartir! ;)

... proposta pel finde....Bastiments? 2 opcions...pujar dissabte i dormir en refugi Ulldeter, fer una mica de caliu...;) o "madrugón diumenge" ?....no sé com estarà la neu...algú té info fresca de la zona?

Vinga!

Feliç dimecres!



   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 09:12
Bon dia gent!!!!
Jo en principi el disabte tinc pensat anar a Centelles a fer una vía ferrada, si el temps m'ho permet....
Jo a bastiments vaig pujar a principis de desembre i ho vaig fer tot amb raquetes, encara que ara no se com estarà la neu, suposo que mes dura. Vaig trigar 5 hores en fer-ho. Bueno per a que tingueu una mica d'informació..
Qui es volgui apuntar a la ferrada perfecte quants mes siguem millor!!!
Saluds!!

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 09:32

Hola, i fer un altre cim? el bastiments el tinc està tan trepitjat jejej, tipus Monteixo o similar, o potser la Font Blanca a Andorra (es podria fer nit al refugi de Rialb), Perafita... Tot i que hi ha moltes possibilitats 
:-)



   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 10:00
siii... cap problem! era per proposar...va doncs! concretem?...jo he llogar material...i ho necessito saber amb temps...;)


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 10:40
Buenas

A mi personalmente me apetece cualquiera de las dos opciones al bastiments. No tengo experiencia en alpinismo soy mas de escalada pero si va palante esto me apunto.
También he de alquilar raketas y demas

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 11:15
Hola a tod@s  yo por ahora no podre salir por culpa de la crisis y la economia en casa no me da para casi nada y como tendria que alquilar las raquetas y crampones lo mejor sera esperarme al buen tiempo para poder salir......... espero concidir mas adelante con vosotros que lo paseis bien 
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 11:23
Bones, 

Jo si fem alguna cosa en la que no calgui fer nit fora encara em podria apuntar. Si no, ho veig més complicat

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 11:34
Hola, jo segurament em podré apuntar aquest cap de setmana, si no és escalada ni ferrates. Hauria de llogar material.

La meva idea seria una sortida d'un dia

Vinga, estem en contacte.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 12:31
Como he dicho estoy verde en este tema y agradecería consejo sobre material a llevar para ni ir como una mula ni minimalista.Además tengo duda en respecto a los pantalones, me aconsejan unos softsell al ser mas traspirables y tal pero dudo..... Donde este un goretex ;) 

Mercy

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 22 january 2014 - 17:54
Hola bert soy de Barcelona y si este finde vais al bastiments me apunto si el tiempo lo permite hace tiempo que le tengo ganas .
Salud

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 10:18
Gente, ke hacemos el domingo!!!!



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 10:32
hola

Venga, alguien decía el Bastiments el domingo? Quién lo proponía?

Qué horarios y material se necesita? Imagino que crampones y piolet asegurado.

Logística?




   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 11:42
bon dia! acabo de apuntarme! me gusta mucho salir con raquetas y me estaba mirando la exursion bajo la luna de febrero...alguien ha ido nunca?

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 12:35
Hola saretta!!!
Oye que buena pinta tiene eso no??? De que trata donde es??? Y cuando??

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 12:40
http://www.madteam.org/cursos/activitat.php/137/

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 12:58
Ostia!!! Tiene muy buena pinta!! Lo que yo sólo he hecho una vez raquetas y no se que nivel será... Alguien lo ha hecho???
Haber si nos animamos unos cuantos!!


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 13:01
yo me quiero apuntar fijo p[ero no tengo coche...si alguien mas se anima a ver si encontramos un medio de transporte

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 13:05
holaaa, os referiis a esto? http://cemadteam.madteam.net/posts/2014-01/sortides-amb-raquetes-de-neu-i-esqus-de-fons/

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 13:07
a la excursion raquetas bajo la luna del 15 de febrero

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 13:12
Ah, esta :) http://www.madteam.org/cursos/activitat.php/137/

En principio, por lo que yo se, es asequible para todo el mundo...  que esté más o menos habituado a la montaña, vamos que es sin dificultad tecnica

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 14:24
Hola Saretta, 

Els clars de la lluna plena es una sortida oberta i col·lectiva que organitza Madteam conjuntament amb el club d’amics de la pakocrestas.com. Anirem els propers caps de setmana del 18 i 19 de gener del 2014, el 15 i 16 de febrer del 2014 i el 15 i 16 de març del 2014 a passar el cap de setmana al massís de la Torreta de l’Orri, situat entre les comarques del Pallars Sobirà i l’Alt Urgell. Tot coincidint amb les llunes plenes que aprofitarem per fer una passejada nocturna abans de sopar la nit del dissabte al diumenge

 

Així dons el Planning es el següent: Dissabte pujada al refugi de les Comes de Rubió, passejada a la lluna plena, sopar i dormir. Diumenge, esmorzar i pujada opcional a la Torreta de l’Orri. Baixada de la vall i retorn.


salutacions

jordi



Editado: 23-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:01
Yo a finales de la semana ke viene ya podre confirmar si puedo apuntarme. Y si estoy libre voy fijo, ha de ser una guapada
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:37
muchas gracias Jordi, yo preguntaba mas que nada para ver si conseguia encontrar un coche que sube desde barcelona.
en cuanto lo encuentre me apunto :) igual mejor abro otro post?
perdona, soy nueva aqui...

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:39
Companys, sembla ser que, almenys dissabte (segons les previsions que hi ha fins al moment) el temps ens torna a fer la guitza. Pot haver-hi precipitacions, però el més perillós són les previsions de fortes ventades als cims del Pirineu Oriental. Amb les previsions que hi ha, segur que es girarà el torb. 

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/cat/d2.html

Alguna possible sortida dissabte, jo la descarto pràcticament. Caldrà veure ara les previsions per diumenge.

Una possible bona opció que plantejo és la pujada als pics de Collroig, des de l'Alta Cerdanya, fins a tocar del Carlit (disculpeu els del Bastiments, però és que és un cim fet mil-i-un cops!). En cotxe, des de BCN són dues hores (cal arribar fins a prop de Puigcerdà). L'excursió no té cap dificultat i és una bona opció per gaudir de les raquetes i les vistes del massís del Carlit i la Cerdanya.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=277954

Ara bé, tot quedaria pendent de les previsions meteorològiques per diumenge.


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:42
jejeje Saretta, si mejor un post  para lo de las raquetas que este ya tiene más de 100 repuestas jijijiji i ya cuesta de cargar j

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:56
Saretta yo puedoponer el coche y si lo llenamos mejor y así es menos gasto, pero hasta la semana ke viene no puedo confirmarlo por temas de trabajo



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 15:57

Em sembla be la proposta d'en Bert. També crec, que ja que tenint el Carlit a "tiro de piedra" qui vulgui es pot apropar.. a mi em feia gràcia pujar-lo a l'hivern.
Sembla que pel diumenge el temps és bo.

;-)




   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 16:02
Muchas Gracias por tu disponibilidad! concretizamos la proxima semana entocnes... a ver si se anima alguien mas mientras :)


   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 16:16
Ieps... pode anar obrint diferents converses per a les diferents quedades? ... es que aquest post aviat no carregarà .... ... weno.. en la versió mobil ja me comença a petar .... mai havia pensat en posts de més de 40 o 50 respotes.... y aquest ja esta pasant de les 100 jijijijijji merciiiiii

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 16:40
he abierto otro post para tema raquetas de febrero :)

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 23 january 2014 - 16:53
Hola encara no habia contestat a cap proposta d´alguna sortida , lo del Carlit Bert em sembla perfecte i cm diu el Siddartha si es pot pujar al cim encara millor, jo m´apunto , ara a veure el temps q fara , de moment no pinta malament!


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 january 2014 - 10:10
Hola! Hacéis algo este fin de semana ??  Me encantaría apuntarme algún plan que mis amigos estan un poco parados y busco amopliar el grupo a gente que sea mas activa!! jaja 

Un saludo

Jose

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 january 2014 - 21:00
Es bona proposta la d'en Bert! jo també m'apuntaria! suposo que concretarem demà l'hora i el lloc de sortida ;) jo sóc d'Igualada...:)





   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 january 2014 - 21:11
...per cert...creieu que farà falta grampons? o amb les raketes ja farem ;)


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 january 2014 - 21:17
Yo también me apunto, soy de badalona.

Por cierto mañana ire a hacer deportiva a montserrat por si alguien se kiere apuntar, también aprovecharé para hacer practicas aurodidacricas de autorescate en pader, por si alguien se kiere apuntar

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 24 january 2014 - 21:22
Hola
Jo interessat també. 
Com pinta el temps? Està nevant ara oi?

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 10:19
Hey chicos ! Se puede apuntar alguno mas :D
Ibamos a ir con un amigo al Puigmal pero no pinta bien.
No se como haceis para quedar. Aqui teneis mi email y mi telefono ( tengo wattssap)  
Telefono: 653  3 4  4 9  5 4   email:  joselopezdiaz @ hotmail . es
Bueno espero que me digais algo pronto porque si es necesario grampones los tengo que alquilar...  :)
Un saludo y espero que nos podamos ver mañana!!     

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 13:35

Hola chic@s! hi ha molta gent interessada però no s'ha decidit ni el lloc, l'hora etc. al final que farem de totes les propostes? Podem fer un grup de whats per poder-lo parlar. A més hi ha gent que necessitari llogar material.
Jo ja deixo el meu  695 560 674
Nem fent camí, ok?
:-)

Igor.


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 16:00
el meu 620 32 64 32...jo sobre les 5 de la tarda marxo de casa...en principi només puc llogar les raquetes...no hi ha cap lloc que lloguin grampons aprop on visc...si al final fem alguna coseta...que algú em digui cosetes pel what... gràcies!

Feliç tarda ;)!



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 16:18
Companys, sembla que es preveuen forts vents amb possibilitat de torb. Potser no és el millor dia per pujar a les carenes i cims!
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 16:21

On ho has vist? en el meteocat pel diumenge sol i vents de uns 30 km/h....  (cerdanya, ull de ter..)

:-)



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 16:23
Al temps de TV3 han dit que, des d'ara i en 24 hores (fins demà a migdia o primera hora de la tarda), forts vents a tot el Pirineu, especialment la zona oriental.
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 17:37
Yo estoy con el bert, no creo le sea aconsejable. Este es mi numero 652967176 por si hacéis grupo para la próxima u otras cosas

Un saludo

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 18:12

Me parece buena la idea de hacer un grupo whats con toda la gente interesada para planificar o proponer salidas de montaña y/o escalada.

Saludetes ;-)



   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 18:33
Si. Venga ke uno copie los tlf y sea el admin...yo lo haría pero eske soy un soso ;) 

Jajaj

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 18:39
Pere: 626 621 825
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 18:43
Ginés 696765203


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 18:58
Lo del grupo de watts me parece bien!

Jose 653 34 49 54  :)  


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 19:38
Si dema mal dia jo soc de Bagà al prepirineu i ja fot unes rafagues molt fortes i el risc d´allaus esta en 3 aixi q no son bones condicions.. 
El meu num. 646694510  

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 21:32
680 24 95 28  Toni.
En Aiguestortes y Andorra alkilan raketas. El find k viene seguro k hara mejor. Y cn crampones y poka nieve tb se va bien

   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 25 january 2014 - 22:07
 este finde no pinta nada bien, aludes, viento por todo el pirineos por andorra y lleida el riesgo de aludes 4 habra que esperar el finde que viene a ver k pasa seguro k estara mejor y la nieve se habra asentado un poco, a mas por suerte este año tendremos nieve de sobra  para poder disfrutar dias buenos. os dejo mi telf para el grupo del whasapp 658637836. saul.
saludos a todos. los k vayais mañana cuidadito.

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 26 january 2014 - 02:12

Hola a tots, aquest diumenge no serà el millor dia per gaudir d'una sortida, com comenteu la majoria el temps serà molt inestable i amb risc.
Sóc nou en això i he notat la gran passió per sortir a la natura i gaudir coneixent gent.
Jo m'apunto a això.... El meu telf. 646081493.
Sóc Jon de Bcn.
Salutacions.


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 26 january 2014 - 12:41
bon dia  a tots!!! jo tb estaria interessat en puguer muntar un grupet pels caps de setmana per fer diferents activitats... jo faig una mica de tot i sóc de Tarragona...
el meu telefon és: 665 40 94 91 i email: salvaarbona@hotmail.com
lo del grup de whasap estaria molt bé i sempre podriem proposar diferents sortides i seria més facil quedar


   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 26 january 2014 - 13:08
hola, soc nou en aquest foro i tambe busco gent per fer sortides, soc de tarragona i si feu un grupet estaria encantat de participar. el meu telf es 660346908 per si feu un grup de washap i  sergio.armir@gmail.com

Editado: 26-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 13:08
Yo tambien me apunto a lo del grupo de wasap mi num 606080549 dani  el mail maimo30@hotmail.com 
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 16:26
yo tmbn me apunto :) 687228192 sarnicoli@gmail.com  soy de bcn

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 17:18
Yo soy de Tarragona, me apunto al grupo de Whatsapp :) 696 13 35 92 rgilsanso@gmail.com
Esta bien hacer un grupito para hacer salidas y que se vaya poniendo por whatsapp.

El administrador tendrá faena :p

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 17:34
Somos unos cuantos de Tarragona jejejeje 696299363!
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 17:45
.... ¿podeis abrir un post nuevo en lugar de responder a este? ..... este ya cuesta mucho de cargar y he tenido que limitarlo a 140... casi 140 respuestas en muchos dispositivos ya no carga o tarda demasiado... ya se que tenia que haberlo previsto al programar el foro... pero hasta ahora no habia pasado

Gracias
David, Administrador Madteam.net


Editado: 27-01-2014


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 january 2014 - 18:58
Per cert, ja que us veig tan actius, ja està oberta la secció d'excursionisme del Madteam

http://www.madteam.net/grupos/excursionisme



   Ocultar todas las respuestas      
Friday 31 january 2014 - 23:44

Hola  gent!

Jo també m'apunto al grup! A veure si podem fer cosetes!

utopicaidealista@gmail.com

Anem xerrant!


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 26 march 2014 - 09:51
Bon dia a tothom,

si fòs possible m'agradaria que m'afegissiu al grup de whapus el meu telefon es 670 61 81 93 i  apuntar-me si teniu alguna sortideta prevista per aquest finde.

En cas que no hi hagi res previst proposo fer el Pic de l'Infern des d'Ulldeter el dissabte que sembla que farà millor temps.

Salutacions i bones traces.

David



   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 march 2014 - 20:33

Bona tarda,

Jo sóc de les Terres de l'Ebre i estic ansiós per entrar al grup de watts si és que està actiu.  Faig una mica de tot (ferrates, barrancs, senderisme, esqui de montanya, alpinisme i ara m'estic iniciant a l'escalada).  

Tot el que sigui sortir a la montanya m'apunto!!!

mail: oriol.arola@gmail.com
telf: 696 68 40 48

Perdó als administradors per seguir allargant el post però no m'hi he pogut estar, sóc nou i encara no se molt bé com funciona tot això.

Gràcies.

Salut i montanya!!!


   Ocultar todas las respuestas      

 
escribir nuevo tema Esta conversación ha alcanzado el límite máximo de respuestas, puedes iniciar una nueva conversación


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies