La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Busco gente, Encuentros, Quedadas > Cerco company/@ per Alpinisme

Busco gente, Encuentros, Quedadas

volver al indice del foro.

Saturday 17 september 2016 - 12:39:31

Cerco company/@ per Alpinisme

Amb el permís del webmaster d'aquest foro...

Soc noia i CERCO Company/a per fer alpinisme aquest hivern (desembre-abril). No importa la edad (jo en tinc 44), només que tingui sed per fer activitat: crestes mixtes, canals i escalada en gel al Pirineu català, aragonés i Alps.
Que disposi de tot el material (inclús pe fer vivac), bona forma física i sobre tot, el mes important, que l'amistat passi per sobre de tot, que sigui capaç de dir: "tranqui que d'aquesta sortim junts".
Amb nivell d'escalada 6a+, WI 4-5.
Gracies¡


Editado: 17-09-2016

  

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Monday 16 january 2017 - 21:52

 
Wednesday 21 september 2016 - 09:37
Hola, Bomes!
T´he enviat un missatge privat.
Salut!

indy76jr@hotmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 26 september 2016 - 13:27
Tienes un mensaje. :) 
   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 january 2017 - 14:37
Hola molantuspiolos soc en Xavi tinc 47 anys i també vaig cercant company/a per crestes corredors i alguna cascade de glaç
tot i que aixo del gel cada any es més dificil.Aquest any ja he picat alguna cosa.De fet vaig sortint sovint , tot el que puc pero a vegades amb falta company/a, i tindre una alpinista més amb qui comptar estaria molt bé.Estic en bona forma fisica pero pude el meu nivell es una mica més discret, V+ roca, IV mixte, i en glaç 70/75º i 80º poc mantingut.Ja fa 15 anys que visc al pirineu a la Ribagorça, pero soc o era de Mataro.De fet ja et proposo directement per fer uns corredors curts 250m+/-  max 70º que probablement serien primeres ascencions, fa tres dies vaig a anar  fins a peu de corredors i hi ha condicions, si vols t envio croquis.
Salut i bones ascencions al 2017
xavi

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 january 2017 - 20:34
soniaesfeliz@gmail.com

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 1 january 2017 - 23:37
Hola a tots...
També busco gent per fer alpinisme...
626 028490

Alfons....

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 january 2017 - 06:36
Hola ,tinc  d'experiència, si algú vol fer alguna cosa podem parlar-ho. Costa encertar disponibilitat i condicions alhora ,tinc el Facebook capat si algú el vol xafardeja i veure alguna de l'activitat l'agregaré.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 january 2017 - 21:52
He quedado con un amigo éste fin de semana en Pineta para escalar en hielo ypara escalar lo que se pueda en torno al IV y V  que no esté afectado por la inestabilidad del manto nival.

La idea es que el que se quiera apuntar, bien una cordada entera o una persona sola, para compartir gastos de coche lo podemos hablar y subir viernes por la tarde y bajarnos domingo también a ésa hora.

A mí me gustaría tener de base el refugio de Pineta, pero estoy abierto a otras opciones.

Qui s'animi que m'enviï un privat amb el seu telèfon i parlem.

Salut i bones escalades.

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies