Usuario Contraseña
  Recordar contraseña | Registrate gratis

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Martes 16 octubre 2012 - 16:22:39

Corda de Travessa de 8 mm de Beal (rando): Standard? Golden Dry?

Bona tarda companys!

Doncs això, m´estic mirant una corda de 30 m per fer-la servir en les travesses, la idea és fer-la servir tant en les travesses d´estiu, però també en les que faci a l´hivern. A l´hivern no faig res gaire complicat, però si haig de pasar algun glaciar o alguna cresta doncs la faria servir.

També tenia pensat fer-la servir com a ajut si necessito montar alguna escapada en alguna via ferrada.

El tema és que he vist que hi ha varios tipus de la corda Rando de Beal, i no sé si val la pena pagar la diferència entre l´standard i la golden dry (una surt per uns 35 i l´altre per uns 60...)

Gràcies!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Miércoles 17 octubre 2012 - 08:23
Martes 16 octubre 2012 - 22:49
jo tinc la rando standard, la faig servir a l´hiver (esquí de muntanya, quan hi ha algun tram chungo) i per activitats sense neu (alguna cresta curta, un ràpel inesperat o coses així), va perfecta, i amb neu no he notat que realment es posi gaire xopa d´aigua...

Ocultar todas las respuestas      
Miércoles 17 octubre 2012 - 08:23
Gràcies Frankie,

Llavors, casi que no val la pena pagar la diferència... Al wala he vist que està per 35 o 38 Euros i clar, a l´Aresta per la Golden Dry en cobren 60.... A més, he llegit que TOTES les cordes dinàmiques de BEAL porten el tractament DryCover que ja és un tractament contra humitat i tal, així que suposso que mentre no faci el burru amb ella ja va bé!

Moltes gràcies!

Ocultar todas las respuestas      

Escribe una respuesta a esta conversación ...

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Buscar en el foro