La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >dubtes sobre tendes!!!

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Wednesday 24 april 2013 - 06:36:27

dubtes sobre tendes!!!

bon dia a totes i tots!
tenc pensat fer-me amb una tenda per no haver de dormir al ras i no sé per quina decantar-me, no vull gastar-me molt més de 200 euros i estic dubtant entre la "camp minima 2" i la "vaude hogan ultralight", si em podeu ajudar a aclarir-me ho agrairia...

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Thursday 25 april 2013 - 11:51

Wednesday 24 april 2013 - 12:42
Hola !

Mira, com he comentat amb un altre post, naltros vam comprar fa un any la Hi Mountain model Viper. Es el model q fa servir l'equip Polonés d,alpinisme, i com a mi m,agrada molt el programa de TV vam decidir comprar,la. 

Es una tenda d,atac, es a dir, de UNA capa, molt resistent i només 1300gr.

Aqui el link de la Magic Mountain, que te DOS capes, 2000 gr i menys de 200 eu:

Digues,me si vols o voleu més info.

Que les Muntanyes vos disfrutin !

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 24 april 2013 - 13:04
gñ... nomes tenen la versió en polonés

On podria trobar mes info d'aquestes tendes?

Wednesday 24 april 2013 - 15:13
Bé... és una simple tenda d,atac no pas un reactor nuclear ... digueu,me si voleu info ja que vaig estar un boooooon temps investigan el tema de les tendes d,atac HiMountain i intentaré ajudar,vos en el q calgui, i si no, li demanarém al Mateusz -H.M.-que ell és molt simpatic.

I.... una de les raons q la relació qualitat - preu és taaaaan bona és q només ho tenen en Polonés !

Salut !

Wednesday 24 april 2013 - 21:55
la camp pesa 1300g, doble capa  i val just 200 euros,
la vaude ja val algo més i pesa uns 500g més essent doble capa també,
he llegit que d'una de doble capa a una tenda de simplement una sola es nota molt la condensació i per això que en principi em decantas per aquestes dues però vaja estic obert a suggerències

Thursday 25 april 2013 - 11:51
He traduït la info més important....

- Hi Mountain,  model: Viper.
per 2 persones, Monocapa, 1400 gr, 130 eu + 15 ups, 2 varilles d,alumini per dins la tenda. 1 entrada, 4 finestres de ventilació
Columna aigua terra: 10.000. Columna aigua parets: 2000

Pros: molt resistent, es monta en menys d,un minut inclus si hi ha vent fort,  vestivol
Contras: -com totes les mono- condensació si no tens les finestres obertes. no te mosquitera

Més info --mesures, foto, video......:
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/product_id/3051/HiMountain_Namiot_Viper?productReferer=Category&context=11

- Hi Mountain, model Magic Line
per 2 persones, Bi capa, 1950gr, 150 eu + 15 ups, 2 varilles d,alumini per fora de la tenda. 1 entrada, finestres de ventilació.
Columna aigua terra: 10.000. Columna aigua parets: 2000

Pros: molt resistent,  es monta en menys de 2 minuts. te entrada antimosquits
Contras: has d,aplicar silicona a les juntes si la vols totalment impermeable, es fa en 15 minuts.

Més info --mesures, foto, video..... :
http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/id/3050/HiMountain_Namiot_Magic_Line?context=9

Totes dues són tendes D`ATAC, per alta muntanya, ideals per l'hivern, de 4 estacions,  molt fàcil i ràpides de montar inclus en mal temps i forts vents.
La meva ha resistit a l,alta muntanya tempestes, el torp, nevades intenses i temperatures mooolt baixes. I... per menys de 150 eu.

Els productes HiMountain en acció:

http://www.youtube.com/watch?v=5-fM2i-34Qs&list=UU-Srg1XycpXEX_T52QlESLQ

---Important; Això no es pas publicitat només tinc carinyo per aquests productes pq són molt bons, econòmics i disenyats per entusiastes de la muntanya.

Espero que la meva experiència amb les tendes Poloneses et vagi bé

Que la muntanya et gaudeixi.

Editado: 25-04-2013

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies