:: lunes 2 julio 2007 · 11:19:02 :: Ricard ::
Del tema dels taxis, si pots fer-ho a peu es millor. Em sembla recordar que els taxis comencen al mati força tard, ( no abans de les 08:45- 09:00) i l' has d eomplir o pagar-lo com a complet (una pasta) . Aaixi que si vols fer un dia llarget com expliques, tampoc serveixen de gaire... Els excursionistes no son el seu "target" o objectiu, son un altre tipus de client que no matinen tant, esmorcen a l' hotel.. vaja que de 10 a 15 hores esquant treballen mes extranyament trobaras un per sortir a les 7 del mati (que segurament es el que necessitaries si vols fer servir aquest mitja)
=======
No nois i noies, Haran no es un provocador, es un justicier. Si alguna cosa no es justa per ell (evidentment la resta de criteris no importen) el seu lema es:
"Us dediqueu (m'obligues a usar el plural) a jutjar i a decidir el que ha de fer la gent i a sobre aneu plorant de victimes atacades...buf, canseu per pesats i jo no tinc xq callar-me que sigueu uns torracollons ni tinc xq amagar-me a l'hora d'enviar-vos a fregir esparrecs si és que penso que us ho mereixeu"
poder penses que el Joan en imbecil i no pot contestar al Klaix si creu qeu el seu post es impertinent?. Realment creus necessaries les teves intervencions?? Fas riure.
Noi cada cop et superes mes... increible. I si vols enviar-me a fregir esparrecs(o simplement a la merda) recorda que"no ofende quien quiere, si no quien puede" i tu ho tens realment malament...
adeu nois... quin paperot ara posare uns dibuixets per no trencar la tradicio