Madteam > Rutas y Reseñas » Piber

Rutes y reseñas de Piber

El Bestracà(1057) Des D'oix por Piber
Excursionismo - Prepirineo El cim del Bestracà, tot i no ser un dels més alts de la comarca de la Garrotxa, és un dels millors exemples del que representa i vol dir el terme definit com Alta Garrotxa, una terra feréstega i enasprada, plena de cingleres arreu i que ens ofereix unes impressionants panoràmiques sobre un dels ind ...
Mare De Déu Del Mont Per Segueró por Piber
Excursionismo - Prepirineo La pujada a la Mare de Déu del Mont és unba de les clàssiques excursions que es poden fer a la comarca de la Garrotxa, tot i que el cim pertany a la comarca de l'Alt Empordà. La ruta que us proposem es pujar pel vessant est i nord i baixar pel que seria el vessant sud per anar a raure prop del nucli ...
Puig Neulós Per Recasens ( Cantallops) por Piber
Excursionismo - Prepirineo El Puig Neulós n'és el cim més alt de la serra de l'Albera, enclavat ja en territori de la Catalunya nord ens ofereix un ampli espectacle sobre la plana empordanesa i la plana del Rosselló, amb la mediterrànea com a fons. ...
Santa Bàrbara De Pruneres Des De Montagut(pont Del Llierca) por Piber
Excursionismo - Prepirineo Santa Bárbara de Pruneres es una petita esglesiola enclavada al bell mig de l'Alta Garrotxa, amb una panoràmica excepcional sobre la Vall d'Oix, el Bassegoda, el Ferran... Una excursió d'allò més edificant i on no cal ser cap expert en muntanya; només fan falta ganes de caminar unes quatre horetes ...
Albanyà-lliurona por Piber
Excursionismo - Prepirineo L'itinerari que avui us proposo passa per una zona d'alt interès natural, enclavat en el que anomenem Alta Garrotxa, tot i que administrativament pertany al municipi d'Albanyà a l'Alt Empordà. Els paisatges que veurem són d'una bellesa feréstega, amb cingleres i planes, boscos de pi i alzina que s' ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Prepirineo
Coll De Teies-st. Joan De Bussols-st. Miquel De Bassegoda-coll De Teies por Piber
Excursionismo - Prepirineo Aquesta és una excursió a l'ombra del Puig de Bassegoda per la seva cara est, és a dir per la serra de Bussols i del puig escaleró. És un itinerari per gaudir d'unes vistes magnífiques sobre les Salines, el Canigó, la zona del Vallespir, així com del Bassegoda, Lliurona o la serra del Mont. L'inic ...
Pic De Les Salines-el Muxé-roc De Fraussa por Piber
Excursionismo - Prepirineo La zona de les Salines, a la comarca de l'Alt Empordà és una zona que ens ofereix grans visions sobre la plana empordanesa i la plana del Rosselló, així com una vasta visió de l'Alta Garrotxa . L'Empordà és pla, certament, però aquesta zona, juntament amb les Alberes n'és l'excepció. És una zona abr ...
Circ De Bacivers por Piber
Excursionismo - Pirineo El Circ de Bacivers es troba a la cara nord del pic de Bastiments; de fet és un lloc no massa transitat tot i que és d'una bellesa espectacular, entre d'altres coses, perquè a més del paisatge és molt probable de poder gaudir de grans ramats d'isards corrent amunt i avall. Aquest itinerari, tot i n ...