Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Algú em pot recomanar algun 3000 que no sigui dels d´anomenada però que tingui alguna ruta "anònima" , però amb atractius com la solitud, paratges salvatges... En ddefinitiva que em pugui "perdre" No pido na!
9 Respuestas
Última respuesta Tuesday 16 october 2007 - 14:19
Nosaltres fa uns anys vam fer la Maladeta pujant per tota la cresta desde el portillo, la vam fer a pel, sense cordes ni cap material ...sols crampons i piolet....
un altre que em va agrada molt va ser fer la pica i el sotllo desde Tavascan, per la vall de boavi, o algo així...i dormir en un refugi metàlic al final de la vall, d´allà una forta canal et porta fins al coll del sotllo-pica d´estats...
..... i el cim que vulguis, sols cal mirar desde sota, i imaginar-te la linea que més t´agradi, i cap amunt! crec que es la millor opció! així podràs fer tu la teva propia linea......
Sort!
Des de tavascan la Pica es puja per la vall de Broate (pots dormir en el refu de kmateix nom). Puges fins el coll de guins de l´ase i vas a petar a l´estany gelat. Crec que la ruta es més curta i agradable que des de vallferrera.
Per la mateixa zona et recomano també anar al pic de Certescan des de graus, 100% solitari. o també pots optar pel Montroig desde Quanca, passant per la pleta palomera.
Una altra opció es anar a la vall de Baiau, també 100% solitària.
Ara això si els cims son quasi 3000´s
A mi m´agrada molt la zona de la vall d´Oo, on tens 3000´s com l´Spijeoules i el Gran Quayrat.
Gent, n´hi ha, però un cop passat els refugis es dispersen molt, pel que alguns dies pots fer ascensions força solitàries.
Salut!
Subir al Marboré desde Gavarnie es de lo más solitario que conozco o el Vignemale por la moskowa...
Para encontrar eso en una montaña pues tiene que haber el handicap de mucho desnivel y algo de dificultad técnica (tampoco mucha) así el propio monte hace una criba natural.
Un saludo,
A mi sencillets potser en destacaria algun:
- Araguells per la Vall de Vallibierna, i a més les vistes sobre l´Aneto son guapes.
- Estaragne o Campbieil per la zona del Neouvielle, cau lluny però es pot fer volta circular, gens tècnica i amb força paisatge molta estona.
- El mateix besiberri sud fent-lo per caldes de boí, hi ha un camí solitari per una zona que está prou be. Jo l´he fet en ple agost i ultratranquil.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.