La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pica d`Estats

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 15 september 2008 - 22:30:03

Pica d`Estats

Hola! a tot hom.Volem anar aquest cap de setmana a la Pica i voldriem fer algunes preguntes.

1)Com està de neu o gel?Volem pujar pel Sotllo i la banda  de FranÇa.

2)Calen piolos i crampons?

3)Volem fer nit a l`estany d`Estats.Es pot acampar?i deixar la tenda montada mentre pujem al cim.

Gràcies i molta montanya!!!!!!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 18 september 2008 - 20:34

Monday 15 september 2008 - 22:33

Jo crec que continuará pelat, la neu que cau ara, dura un sospir... j ahan dit avui a le snoticies que practicament s´ha desfet tota y nomes queden unestaquetes als cims

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 16 september 2008 - 14:02

Jo hi vaig estar dissabte passat (hi ha piada, La Porta del Cel), i les condicions eren de fred, boira i uns 10-15 cm. de neu, però com diu el Madveras ja deuen haver desaparegut si ha fet bo.

Respecte a acampar, baixant de la Pica vam veure algunes tendes plantades a la vora dels Estanys de Sotllo i d´Estats, hi ha prous llocs bons per a plantar-hi una tenda. El problema de deixar-la plantada mentre puges és que per allà hi passa força gent, potser és confiar-hi massa...

Salut i bona ascensió

Wednesday 17 september 2008 - 22:56

Hola. Jo també vull anar a la Pica aquest proper diumenge. Però la veritat és que el passat dissabte vaig anar al Pic de la Coma de Varilles (Andorra)i vaig passar força fred. Sóc un inexpert apassionat de la muntanya i no tinc material adient per la neu. Com ho veieu per aquest proper diumenge? El fred tant m´és. El que no estic peparat és per molta neu...

Thursday 18 september 2008 - 08:08

Doncs home...veig que o bé ens entra una nova glaciació com en el quaternari o bé ens tornem com els companys americans en The Day after Tomorrow....si no esdevé cap d´aquests dos casos, pots anar tranquilament pel que a tema ´molta neu´ fa referència. Altra cosa és el fred, i aquí si que ja la cosa pot variar...sobretot si bufa el vent com quan nosaltres vam anar ara deu fer unes tres setmanes per la vessant francesa. I altra cosa està en que puguis trobar una enfarinada o una micona de neu que no té perque donar més problemes. Aquest cap de setmana passat no hi havia bona previsió enlloc, per tant és força normal passar fred, però si vas passar força fred mira de pendre una mica més de roba si vas a la Pica.

A qui preguntaba per acampar, com dic, nosaltres vam pujar per Pinet...per la zona francesa no hi ha problema en acampar a qualsevol lloc i deixar la tenda fins la baixada...de fet a la mateixa explanada del refu hi havia tendes perque el mateix refu en lloga...crec que lloguen tendes tipus 2second i mantes. Als llacs de més amunt tb hi havia una tenda....i poc abans del sotllo també.

Bona ascensió.

(Post Editado: 18-9-08 08:11:25)

Thursday 18 september 2008 - 11:09

1) Com t´han dit no crec que tinguis problemes, suposo que estarà tot fos o evitable.

2) No crec que necessitis aquest material, el cap de Setmana passat vam estar per la zona de Biados i el que si calia era roba d´abric, si no fa vent serà tot molt més suportable, si fa vent, condicions bastant hivernals.

3) Acampar, no es pot, dormir si pots posar la tenda al vespre i treure-la pel matí. Dexar-la plantada no es pot (legalment), nosaltres el que fem es desplantar-la i deixar-la amagada per algun racó així de baixada la recollim.

Salut i bona muntanya

Thursday 18 september 2008 - 20:34

GRÀCIES A TOOOOOOOOOOOOOOTTS!!!Acamparem a l`Estany d`Estats i al dematí desmontarem.

Els que hi vaigin,ja ens trobarem.Salut i forÇa montanyes!!!!!!!!!!!!!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies