Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola,
No he estat mai al Montseny i magradaria anar-hi aquest cap de setmana. La meva intenció seria passar pel Turó de lhome, les Agudes i el Matagalls, és possible realitzar-lo en un sol dia? Podeu orientar-me sobre el temps que necessitaré ? Quin lloc seria el més adequat per començar? No mimporta si haig de desfer el camí danada.
Gràcies.
PD: He fet un cop d´ull a les rutes d´aquesta pàgina però no he aconseguit poder encadenar el meu objectiu.
4 Respuestas
Última respuesta Friday 20 november 2009 - 21:00
Complicat d´encadenar,... si mes no llarg llarg.... Turo y agudes, estan al costat, pero el Matagalls et queda bastant allunyat, no cal que en un sl dia vulguis acabarte el Montseny
te recomano Turo y agudes per començar y despres Matagalls
De totes maneres jo ho he fet, pero es moooooolt llarg y vam arribar motl de nit. Fent una ruta circular, sortint del poble del Montseny, pujant fins el pla de la calma, fins a ´el café´, coll formic, matagalls, sant marçal, d´alla cap al coll de ses ferreres, agudes pels castellets, turo de l´home y baixada bestia per tornar al poble del Montseny.
Aqui te deixo l´enllaç: http://loybcnmadveras.madteam.net/posts/2007-03/estirando-las-piernas-por-el-montseny/
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.