La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Montseny

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 18 november 2009 - 16:24:08

Montseny

Hola,

No he estat mai al Montseny i m’agradaria anar-hi aquest cap de setmana. La meva intenció seria passar pel Turó de l’home, les Agudes i el Matagalls, és possible realitzar-lo en un sol dia? Podeu orientar-me sobre el temps que necessitaré ? Quin lloc seria el més adequat per començar? No m’importa si haig de desfer el camí d’anada.

Gràcies.

PD: He fet un cop d´ull a les rutes d´aquesta pàgina però no he aconseguit poder encadenar el meu objectiu.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 20 november 2009 - 21:00

Wednesday 18 november 2009 - 16:27

Complicat d´encadenar,... si mes no llarg llarg.... Turo y agudes, estan al costat, pero el Matagalls et queda bastant allunyat, no cal que en un sl dia vulguis acabarte el Montseny te recomano Turo y agudes per començar y despres Matagalls

De totes maneres jo ho he fet, pero es moooooolt llarg y vam arribar motl de nit. Fent una ruta circular, sortint del poble del Montseny, pujant fins el pla de la calma, fins a ´el café´, coll formic, matagalls, sant marçal, d´alla cap al coll de ses ferreres, agudes pels castellets, turo de l´home y baixada bestia per tornar al poble del Montseny.

Aqui te deixo l´enllaç: http://loybcnmadveras.madteam.net/posts/2007-03/estirando-las-piernas-por-el-montseny/

(Post Editado: 18-11-09 16:29:20)

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 18 november 2009 - 16:33

OK, gràcies,

Jugarem a conservador.

Wednesday 18 november 2009 - 18:14

Una altra alternativa. Sortida des de Font de Passavets. Turó de l´home - Agudes. Baixada pel camí de Castellets. Coll de Sant Marçal-Matagalls i desfer el camí. Amb les hores que duren ara els dies millor deixa-ho per més endavant.¨És una bona pallissa..

Friday 20 november 2009 - 21:00
Altre opció podria ser de Sant Marçal fer primer Matagall per Coll Pregon baixant altre cop a Sant Marçal i a la tarda fer Agudes per Castellets i Turo de L´Home, son dues pujadetes però menys salvatges que fer una integral i desprès tenir que tornar a recollir el cotxe

Salut

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies