La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería >Crear àlbum de fotos i no morir en l´intent ...

La Cafetería

volver al indice del foro.

Tuesday 7 august 2012 - 20:38:52

Crear àlbum de fotos i no morir en l´intent ...

Hola,
Quedi clar que ja fa uns anys que volto per aquests fòrums i d´àlbums de fotos n´he creat un quants, tot i que de tant en tant. Ara ja feia bastant de temps ....

Doncs bé, avui no hi ha manera de crear un àlbum amb totes le fotos que vull posar. Sé que hi ha unes normes/limitacions a l´hora de pujar fotos (dimensions, tamany, quantitat, ...) però no sé trobar-les enlloc.

Si us plau, algú em pot adreçar a aquestes normes o dir-me quines són?

Gràcies i salut,
PMM

PD: Per cert, no recordaba de lo patètic i embolicat que és pujar les fotos, afegir descripcions, ... fins que m´hi he posat. Et fa perdre les ganes .....

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 8 august 2012 - 18:34

Tuesday 7 august 2012 - 22:53
uins uins amb la pallisa que es va donar el Madveras, com et senti, et treu directament 

Ara pugen hiper ràpid i les pots editar que és una meravella.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 7 august 2012 - 23:14

Hola Sussanna,

Doncs si ho saps, diga´m si us plau a on és aquesta "pallissa"  o lliçó per tal de llegir-me-la abans no em llegeixi el boss.

Pujar no dic que no pugin ràpid (tampoc mata), però pel que fa a l´edició/creació d´un àlbum, em ratifico en el que he dit.

Gràcies i salut,
PMM

Edito: Mira que bé ....  ara li ha donat per no entendre segons quins caracters i va afegint els interrogants, cosa que abans no .... .

(Post Editado: 7-8-12 23:18:44)

Wednesday 8 august 2012 - 08:56
Limitacions, ja no hi han, ni en tamany, ni en numero de fotos

Nomes has d´anar al teu menu d´usuari, crear una lbum nou y ja te surt la plana de inserir fotos. Pots selecionarles fins hi tot totes de cop!... el sistema es exactament, pero exactament el mateix que utilitza picasa y facebook.... aixi que de pateic y embolicat... dons igual que a pìcasa y facebook

Posar descripcions complicat???.. pots posarles totes de de cop desde la plana de edició del propi album... complicadisim... bufff o fins hi tot pots anarles posant mentre vas veient les fotos... encara molt més complicat....

molt millor picasa o facebook... si.. on vas a parar....

Wednesday 8 august 2012 - 09:01
A, la velocitat de pujada, la limitació... es la velocitat de conexió... no pas la web....

Recordo que nomes soc una persona programant, y que m´hi dedico com a afició... ni es cap empresa, ni hi ha un equip derrera, ni absolutament res de res.... aixi que faig el que puc... i quan tinc algo de temps...

Wednesday 8 august 2012 - 16:47
Hola David,

No t´emprenys que no és res personal ....

Pot ser no soc un crak, però fins aquí arribo. Abans de preguntar vaig fer exactament el que dius dues vegades:

- La primera vegada amb fotos a 1024px máx. (d´uns 400kB de promig), pujant-les en tandes de 10 en 10, fins tenir les 49 fotos que volia. Pero a l´hora de picar sobre "Publicar", semblava tot OK, es va crear l´àlbum pero no es va publicar ni una sola foto (tot i que a la pàgina principal sortia com a nuo element amb 49 fotos, peró a les fosques i no es veien).

- La segona vegada, pensant que era un problema de dimensions o pés (kB) ho vaig fer amb fotos de 800px max. (d´uns 300kB de promig), pujant-les aquesta vegada, això sí, totes de cop (vaig flipar). Però una altre vegada va passar exactament el mateix quan vaig picar "Publicar".

Val a dir que l´àlbum es creava, però sense les fotos, les quals no es veien ni al meu blog ni al portal (que és el que vaig triar).

Bé, ho provaré una vegada més i si no funciona, doncs con tu dius, sempre ens quedarà Picassa, Facebook, Flickr, ImageHack,  ...... que son molt pitjors que MadTeam en tema de fotos ... on vas a parar.

Salut,
PMM

Wednesday 8 august 2012 - 16:49
si trigues mes de 24 minuts desde que comences fins que li dones a publicar es tanca la sesió y no pot procesar les fotos

Wednesday 8 august 2012 - 16:51
I si no.. dons eso.... els portals especialitzats... perque jo faig el que puc.... y soc jo sol... que moltes vegades m´exigiu com si m´hi dediques :( Y JO JA NO PUC MES!!!!!!!!!!!!!!!

Wednesday 8 august 2012 - 18:34
Hola de nou David,

Per la teva resposta sembla que emprenyo, i com que no vull emprenyar-te més, amb aquest post donaré per finalitzat el tema.

Però nomes per si et pot ser útil, sense retrets, t´explico com ha anat la cosa:

Ho he tornat a probar varies vegades més i no ha funcionat.

La primera vegada he pujat totes 49 fotos de cop, però ni de conya ha trigat 24 minuts, sino molt menys. Un cop tenia totes les miniatures ha aparegut el botó de "Publicar", però en picar-lo no han aparegut les fotos per editar-les ni s´han afegit a l´àlbum. Esborro l´àlbum i començo de nou...

La segona vegada les he pujat de 10 en 10, i cada 10 fotos picava "Publicar" i anaba a la pàgina principal a veure el resultat (amb lo qual imagino que el watchdog de 24 minut es posava a zero). A començat a funcionar, doncs em permetía editar les fotos carregades (cosa que de moment no he fet i he anat per feina). Però quan ja tenia 30 fotos, a partir d´aquí quan volia afegir més em passava el mateix que abans, que apareixien les miniatures, però no em permetia editar-les ni s´afegien a l´àlbum. Ho esborro tot de nou i torno a començar (per manca de ganes no ha sigut ...)

La tercera vegada ho he fet com la segona, però amb fotos més petites. Ha passat exactament com la segona vegada: a la que ja tenia 30 fotos no he pogut afegir cap més. Com que l´àlbum només té sentit amb totes les fotos, ho he esborrat.

Bé, lo dit, perdona si t´he emprenyat i tranquil, que no ho tornaré a fer.

Salut,
Pere

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies