La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Pirineus des de l´aire. Capítol 7 i concurs

Montaña General

volver al indice del foro.

Tuesday 2 january 2007 - 14:09:11

Pirineus des de l´aire. Capítol 7 i concurs

Benvolguts companys:

Això arriva al final. Com ja us vaig dir TVC ens va demanar per acabar amb la sèrie un capítol resum per poder emetre el dia 2 de gener a les 21:35 h. El capítol ja està enllestit. Comentar-vos que és un capítol amb les millors imatges (algunes, poques, d´inèdites) i que en ell no hi ha rotulacions de les localitzacions. La locució és poca i molt genèrica. Espero que us agradi.

En aquest fòrum, a l´igual que a d´altres, m´hi heu fet sentir com a casa. Suposo que és perquè compartim una passió comú pels Pirineus. Només dir-vos que en la majoria de les vostres crítiques teniau raó i que en quan als elogis, si no n´hi hagués hagut cap, ara mateix estaria a la cua de l´atur. Cosa que per sort no és el cas i que em dóna l´oportunitat d´estar pensant ja quina en faré properament. Televisivament, es clar.

Per tot això us proposo un joc. Es tracta de respondre a tres de les quatre següents preguntes sobre el capítol resum del proper dimarts:

1- Sobre el minut 4:20, entre la plana de Puigcerdà i uns pagesos saludant, hi ha un poble. Quin poble és? Pista: poble preciós del Pirineu aragonès.

2- Sobre el minut 4:46, entre un trencalós i l´estany de Sant Maurici, hi surt una pista d´esquí (la ÚNICA!). Quina pista d´esquí és? Pista: Pirineu francès.

3- Sobre el minut 10:04, entre l´Aneto i la Dent d´Orlú, surt un pic. Quin pic és? Pista: a la cara de quin animal recorda la imatge? Ho estic posant massa fàcil!

4- Sobre el minut 11:30, entre el llac d´Artouste a l´hivern i la vall de Gaube, hi ha un refugi amb un ruc al costat. Quin refugi és? Pista: l´animal és un guarà o ruc català.

Als primers que endevinin tres de les quatre preguntes els hi envio una còpia de la sèrie en DVD, feta directament dels màsters i sense logos de cap tele. Heu de contestar en aquest fòrum i teniu de temps fins el dia 20 de gener en que diré els guanyadors. Els que no pugueu veure el capítol suposo que uns dies després ja estarà penjat per la xarxa i us el podeu descarregar per poder participar. Ànims.

Moltes gràcies per tots els vostres comentaris, pel vostre seguiment de la sèrie i que comenceu amb molt bon peu el 2007.

Una molt forta abraçada pirinenca

Carles Canet

expandir todo contraer todo 20 Respuestas Última respuesta Thursday 4 january 2007 - 12:59

Tuesday 2 january 2007 - 17:51

Ei!!! que ven parit, que vagi bé Carles.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 2 january 2007 - 20:27
Carles. Jo intentaré veure el capítol, però ho veuré mitjançant el 3alacarta (ja que no tinc televisor).

M´agradaria poder saber si et puc demanar una còpia de la sèrie en DVD (i et pago els DVD que calgui), ja que no crec que et pugui respondre totes les preguntes correctament (Sóc un boig de i per la muntanya, però no tant).

Gràcies d´avantmà.

Eduard

Tuesday 2 january 2007 - 21:49

A veure si tinc sort:

1.- La pista d´esquí podria ser GIZET NEIGE
2.- El pic pot ser el CILINDRE DE MARBORÉ
3.- El refugi pot ser el de BAISSELANCE

I si no tinc sort, doncs gràcies per haver col.laborat de forma tan activa en el fòrum . Salut i muntanyes

Tuesday 2 january 2007 - 21:51
Hola Carles! A veure si tinc sort:

Pregunta1: Podria ser Aïnsa?

Pregunta2: Ho dubto molt ... però podria ser l´estació de Puigmal?

Pregunta3: El perdiguero?

Pregunta4:Refugi de certascan!!

Mira que t´escric i encara no ha sortit la ultima pregunta eh!! :)

Tuesday 2 january 2007 - 22:07
Hola Carles!
Aquestes son les meves respostes! A veure si hi ha sort....

1. Fanlo
2. Formigueres
3. Cilindre de Marboré - Cap de Tortuga
4. refugi de Certascan

Un abraçada i felicitats una vegada mes per la teva tasca!
Carme Vila
minavila@hotmail.com

Tuesday 2 january 2007 - 22:27

Saludos a todos.

Vamos a probar suerte:

El pueblo Ainsa.
Refugio Certascán.
Pista de esquí ............
Y el pico el Cilindro de Marbore.

Nos vemos.

Tuesday 2 january 2007 - 22:43
Bones,

El tdt m´ha fet una mala passada, he començat a gravar a partir del minut 12 o 13, suposo, per que no surt cap d´aquestes imatges ..... sense haver-ho vist, el refugi ha de ser el de Certascan, pel detall del burro català del guarda !

Concurs apart, estic interessat a comprar el DVD igualment, vaig demanar a TV3 si es podria comprar però em van dir que m´havia d´esperar.
Saps si la versió que venguin serà de la mateixa qualitat que la que tu comentes ? I hi inclourà aquest darrer episodi, o aquest era un resum només per la tele ?
Suposo que el dvd s´ha de comprar a TV3, no se´t pot comprar directament, oi ?

I saps si hi ha plans de fer un especial "només muntanyes", encara que fos només per vendre ? Jo ja vaig enviar un mail a TV3 reclamant-ho !

En fi, moltes felicitats per la sèrie, realment és un moment de pau en mig de tanta mediocritat a la tele, no és com estar a dalt dels pics però casi casi.

Enric

Tuesday 2 january 2007 - 22:44

Enhorabona!! El capítul d´avui, sencillament fantàstic.

Respecte a les qüestions, a veure:

1.      El poble: Fanlo?

2.      La pista d’esquí: no ho sé...

3.      Cim: El Vignemale

4.      Refugi: Certascan

Felicitats per l´èxit de la sèrie.

Josep Masip

Tuesday 2 january 2007 - 23:14
...  Bé... una correcció: certament el pic en qüestió és el Cilindre de Marboré, i no el Vignemale (aquest darrer cim surt uns segons més tard).

Salutacions i felicitats a tot l´equip.
Josep

Tuesday 2 january 2007 - 23:26
Hola Carles!

1) Ainsa
2) Puigmal
3) Cilindre de Marboré
4) Refugi de Certascan

Gràcies pel concurs! 

ia

Wednesday 3 january 2007 - 00:02
Hola Carles!!Primer que rès felicitats pelprograma.

1) Aìnsa
2)?????
3)Cilindre Marboré
4)Refugi Certascan

Wednesday 3 january 2007 - 08:13
1. Ainsa
2.
3.Marbore te forma de cap de  tortuga
4.refugi de certascan

Wednesday 3 january 2007 - 10:17
1-. Aïnsa
2-. Superbagneres??
3-. Marboré
4., Certescan

Repeteixo la pregunta de molts... és possible aconseguir aquest DVD??

Bon any a tots!

Wednesday 3 january 2007 - 11:45
 Hola Carles, la veritat que he anat seguint els capitols i els comentaris que havia anat fent la gent sobre la serie en la web. Pero ahir en veure el darrer capitol, no vaig poder reprimir-me i he hagut d´enviar la meva mes sincera felicitacio pel conjunt de la serie, i molt especialment pel capitol 7 on feu esment al que ha significat i significa els Pirineus per a tots nosaltres...
Chapeau! Carles
Salut
Peluo

Wednesday 3 january 2007 - 13:15
Les meves respostes:
1 Ainsa
2 Plateau de Beille
3 Cilindro de Marbore
4 Certascan

Moltes felicitats per l´episodi resum   La sèrie em semblava bona dins la mediocritat de la televisió actual però el d´ahir se´n va sortir.

Wednesday 3 january 2007 - 17:16
Felicitats Carles !!!

El capítol d´ahir va ser el que al meu marit i jo ens va posar la pell de gallina....... Sens dubte el millor.

Gràcies per la feina feta i .... per la que vindrà ?

Fins aviat

Wednesday 3 january 2007 - 18:37
El capítulo de anoche ha redimido todos los defectillos de los anteriores: magnífico!!!

Respùestas:

1. Fanlo
2. Aún no lo sé: Formigueres?
3. Cilindro de Marboré. El animal es la gamba, al menos desde el Lago Helado.
4. Refugio de Certascan.

Wednesday 3 january 2007 - 23:21
las mias

1.- ainsa
2.-
3.- cilindro
4 .- certascan

Wednesday 3 january 2007 - 23:44
Hola Carles, novament felicitats pel programa, a veure si aviat tornem a veure un de semblant.

Respostes:

1- Fanlo(no estic segur).
2-Puigmal(per dirne una).
3-Cilindro de Marbore(crec).
4-Refugi de Certascan(segur).Hay con el machomen del burrito.
Espero el dia 20 tindre sort.

salu2

Thursday 4 january 2007 - 12:59
Respostes..

1- Sobre el minut 4:20, entre la plana de Puigcerdà i uns pagesos saludant, hi ha un poble. Quin poble és? Pista: poble preciós del Pirineu aragonès.
 Aïnsa.

2- Sobre el minut 4:46, entre un trencalós i l´estany de Sant Maurici, hi surt una pista d´esquí (la ÚNICA!). Quina pista d´esquí és? Pista: Pirineu francès.
Superbagneres.

3- Sobre el minut 10:04, entre l´Aneto i la Dent d´Orlú, surt un pic. Quin pic és? Pista: a la cara de quin animal recorda la imatge? Ho estic posant massa fàcil!
Cilindre de Marboré, cara de tortuga.

4- Sobre el minut 11:30, entre el llac d´Artouste a l´hivern i la vall de Gaube, hi ha un refugi amb un ruc al costat. Quin refugi és? Pista: l´animal és un guarà o ruc català.
Refugi de Certascan.

Moltes felicitats per la serie.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies