La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia20 august 2012, monday.

Mensajes dia20 august 2012, monday.

« dia anterior   dia siguiente »

bert Monday 20 august 2012 - 09:45

Re:besiberris, comaloforno..... més punta alta

Treu-t´ho del cap. Amb un dia no és factible.

Ir a la conversación completa

Bert Monday 20 august 2012 - 10:59

Re:RUTAS POR CATALUÑA PARA UN PRINCIPIANTE

Mira´t aquesta nova ruta que s´acaba d´estrenar. És fantàstica per a descobrir tot el Pirineu Oriental!

Joanpt Monday 20 august 2012 - 12:44

Els 3 Bessiberris més Coma-Lo- Forno més Punta Passet sí que és possible. (Jo ho he fet) tot i ser una jornada prou complerta, però anar llavors cap a la Punta Alta.... Segur que t´ho has mirat bé? Has vist on és? Totalment impossible en un sol dia sota el meu punt de vista.

Marccc Monday 20 august 2012 - 12:56

Mont-Blanc du Tacul

Bon dia!

Queremos subir al Mont-Blanc du Tacul entre el 27 i el 30 de agosto y tenemos algunas dudas.

Se puede acampar en el col du midi? es que me han dicho que antes se podia pero que ahora esta prohibido.

En esta época vamos a tener muchos problemas con las grietas i la rimaya?

Moltes gràcies!

Joanpt Monday 20 august 2012 - 14:24

Re:Mont-Blanc du Tacul

Hola Marc, 
Al Col du Midi pel que jo sé, no és permès d´acampar-hi. Però si pujeu amb el telefèric de L´Aiguille du Midí de primera hora del matí us dona temps a fer el Montblanc de Tacul i estar de tornada a primera hora de la tarda. 
Pel que fa a l´estat de les escletxes, és un cim molt freqüentat i la traça sols estar molt marcada. Normalment hi ha força gent però quan les condicions no son bones es veu clar perquè no hi puja ningú.
T´adjunto un enllaç de la webcam de l´Aiguille Du Midí on en la del Tacul, si t´hi fixes bé, om pot distingir la traça de pujada.

yaume Monday 20 august 2012 - 14:26

Weeeeeenas!...

A la primera pregunta: jo no.

A la segona, doncs compta amb unes dotze hores d´activitat si vas molt bé física i tècnicament i et coneixes prou bé el terreny.

Tindràs que triar com vols fer la "volteta" (jejeje...) i d´on vols començar i acabar (Cavallers o refugi Ventosa). Als Bessiberris por pujar/baixar pel pas de l´ós (Comalestorres), pel riu Malo o pel pas dels isards. Per la seva part, a la Punta Alta pots pujar/baixar per l´estany de la Roca, per Comalespasa o per Comalesbienes. Les posibles combinacions et donen un bon ventall d´horaris i dificultats.

Per fer-t´en una idea i anant molt àgil, des de Cavallers pel riu Malo al Bessiberri Nord compta 3h, la cresta 3h, la baixada pel pas de l´ós 1h30. La pujada a la Punta Alta per Comalesbienes 2h30 i la baixada pel mateix itinerari 2h. Total 12h sense parar ni a pixar i anant "a saco" (si tu pots, que jo no).

De totes maneres, coses més difícils s´han fet, així que ànims i que per intentar-ho no quedi !!!...

Mercantour Monday 20 august 2012 - 15:11

Picos zona Sallent de Gallego

Hola,

Alguien me puede recomendar una ruta de día y medio para este fin de semana por la zona de Sallent de Gallego, que incluya algún pico (llegando el viernes tarde/noche y saliendo el domingo a la hora de comer, que no vivo precisamente cerquita...).

Gracias!!!

Marccc Monday 20 august 2012 - 17:52

Re:Mont-Blanc du Tacul

Gràcies per la info Joan, en un principi voliem fer-ho en un dia però per no fotrens de 1000m a 4000m en poques hores haviem pensat en dormir al pla.

Si està prohibit no hi haurà cap altre remei que fer-ho el mateix dia.

Salut!

kvern Monday 20 august 2012 - 21:26

Re:Picos zona Sallent de Gallego

Hola Mercantour

Aunque en esa zona hay varias alternativas, para mi hay una bastante sencilla y visitando dos tremiles.

Saliendo del Balneario de Panticosa dirección Garmo Negro, se desvía uno al Collado de Pondiellos para ir después a los Infiernos. Se puede salir entre el Infierno Oriental y el Central pero tiene una dificultad de PD. Si se rodea los infiernos se puede salir al Infierno occidental y luego al central con una dificultad de F+.  De alli se desciende al collado de los infiernos y un poco mas al norte al collado de Piedrafita. Una vez en este punto solo queda bajar al refugio de Piedrafita o Respomuso. Unas 8 horas.

El segundo día saliendo temprano del Refugio dirección Este se puede subir al Gran Facha F+ y luego descender por los ibones de Bachimana a Panticosa. Unas 7 horas.

Los tiempos son calculando el mismo tiempo para subir que para bajar. Que te vaya bién.

Kvern

llenagram Monday 20 august 2012 - 22:28

holaaaa,

sí minots, m´ho he mirat bé. és la punta alta on em refereixo.

hola Yaume,

doncs la "volta" que tinc al cap és més o menys la que dius amb variants. sortir de la presa vers l´esquerra mirant a la capçalera de la presa, pas de l´òs,   Pujar per  Comelestorres, Comaloforno, P Passet, Besiberri sud , del mig i Nord, (aquest últim ja hi he pujat, si vaig bé de temps, pujaré altre cop sino, no.)

d´aquí cap a  pala alta del port, pas dels isards,  cloto,  estanys tumeneya , i refu ventosa calvell.  colieto,  estany mamut i punta alta.  pic de comalesbienes i baixar per la cresta un troç i després trencar a l´esquerra (ala dreta hi ha un estimball) cap al barranc de comalesbienes i finalment arribar a la presa.

jo calculava 10 hores pero si son 12  acavarem mes trinxats.   tot plegat encara tenim 14h de llum solar en bon temps i pocs dies de festa, d´aquí a aquesta "volta".

gràcies a tots !!

salut !!  i  " voltes "

guti-7 Monday 20 august 2012 - 23:23

Re:Queda neu al besiberri sud pujant per Gémena?

No hi ha neu, podeu pujar tranquils ja sigui per Gemena com per la Vall de Besiberri. Nosaltres varem fer-ho per la Vall de Besiberri, tota una experiència. Per Gémena tens més estanys i els trams finals prévis al coll d´avellaners són amb menys pendent que per la Vall de Besiberri.

Que ús vagi molt bé !

Paxmao Monday 20 august 2012 - 07:19

Croquis zona Cercedilla (II)

Ayer estuve con los compañeros cerca de la Presa de Navalmedio. Un sitio muy agradable para escalar en verano. Para saber más  http://resbalancia.blogspot.com.es/2012/08/sectores-proximos-la-presa-de.html

Pennyswing Monday 20 august 2012 - 15:32

Escalada en Zaragoza

Hola a todos!
Me llamo Laura y soy una chica italiana. El proximo  año estaré en Zaragoza para estudiar. 
Estoy iniciandome en la escalada y me gustaria saber si sabeis de rocodromos en Zaragoza a los que se pueda ir sin estar federado y si hay grupos y cursos de escalada...

gracias de antemano!

Crispa Monday 20 august 2012 - 18:48

Escalada en Corcega ¿octubre?

Aquí planeando las vacaciones!!!

con toda la ilusión pero muchas dudas..por curro nos iremos en octubre o noviembre..
que tal se estará por Córcega en octubre??
la idea seria hacer vietas largas, no deportiva, entonces no sé si el tiempo será demasiado inestable!!quiza cerdeña asegure algo mejor tiempo?
y si no pues a cambiar de destino!!

mirando webs el único sitio donde lo recomiendan en octubre noviembre para no pasar calor es una web inglesa!! claro!!para ellos es el sur!!!

alguien ha estado por allí en esas fechas y me puede echar un cable??

graaaaaaacias!!!!

Pekas Monday 20 august 2012 - 19:22

Re:escalada campdevanol

Montgrony....  De lo más bonito de la zona... variedad de sectores y de grados...

( No estaría de más que dijeras el grado por el qué te mueves... porque justo encima de Campdevanol tienes Corones, pero pocas vías fáciles o para calentar... y grado "apretadillo"...

Moucho Monday 20 august 2012 - 10:30

Re:Cortavientos Rab Alpine Jacket vs Montane Featherlite™ Smock

Pues muchas gracias! En principio iré a por el LiteSpeed a ver que resultado me da.

carles grant Monday 20 august 2012 - 21:43

noche de accion a travessany

el dissabte 25 volia anar a fer la noche de accion al pa de sucre http://luichy-lanochedelloro2.blogspot.com.es/2010/11/pa-de-sucre-noche-de-accion.html
algu s´apunta seria per sortir divendres
carles

nanda devi Monday 20 august 2012 - 15:48

Alpes

Alguien se anima para ir a Chamonix la primera semana de septiembre?

Saludos

madveras Monday 20 august 2012 - 09:07

Re:Fotos duplicadas en Galeria

ya estoy de vuelta... y evidentemente, tengo un curro de la ostia ... así que los temas de la web me los miraré cuando pueda y tenga algo de tiempolibre en casa... que no se cuando serà... siento no poder dedicarle tiempo a estas cosas... pero es que no puedo

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies