Vale gracias. Me he estado informando y como dices si que parece una matada hacerlo en tres días. Miraré para hacerlo en 4, ya que quiero hacerlo a buen ritmo pero también disfrutar de los paisajes.
Hola Carles : Conec molt be la zona i he fet dos cops la travessa al estiu i un cop al hivenr amb equís. Fer-ho en 4 dies està força be però sols un comentari i és que a mitjans de juliol,encara trobaràs força neu a algunes valls i colls i més aquest any pel que et recomano vagis pensant en piolet i grampons. Un lloc on sol quedar-se molt la neu son els colls i valls de Monastero i Contraix. Penso que tant és el refugi de on surtis però el més f'acils per arribar-hi son Colomina i Mallafrè . El problema dels refugis de Colomers, Restanca i Blanc és que les aproximacions son llargues si no agafes un taxi dons no deixen pujar amb cotxes particulars i les aproximacions a Estany Llong i Ventosa son molt llargues. Per qualsevol cosa ja saps on soc.
Jo no faig ni corredors, ni gel, ni escalada. Alpinisme, depèn del què s'entengui per aquest mot.
M'agrada denominar-me excursionista. Excursionista a peu, en BTT o amb esquís de muntanya. Per a mi el mot excursionista significa coneixement del territori, descobrir indrets nous, gaudir del paisatge i de la seva gent, ...
El que més m'agrada és fer rutes d'uns quants dies.