La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Boreal Mali

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Tuesday 6 november 2007 - 18:51:59

Boreal Mali

On puc comprar aquest model per la zona de BCN i rodalies? El segueixen fabricant? Gràcies

expandir todo contraer todo 16 Respuestas Última respuesta Thursday 8 november 2007 - 16:06

Tuesday 6 november 2007 - 20:02
Ei Ficus! no, sé si encara la fabriquen o no... aquestes van ser les meves primeres botes de muntanya amb una mica de cara i ulls. Les vaig comprar a un Decathlon.

Només volia dir-te que te les provis i reprovis, a mi em van torturar els peus a base d´ampolles... vaig pagar la novatada!

Sort!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 6 november 2007 - 23:55

He tenido dos pares de esas botas. De hecho el ultimo, todavia lo tengo en casa, para pasear a los perros cuando llueve y se llena todo de barro.

Botas polivalentes por excelencia, que lo mismo te sirven para dar un paseito por el campo como para subir un 3000, con sus limitaciones en cada campo, por supuesto.

El unico pero, con suficiente peso como para plantearse el comprarlas, es la duracion de su suela. Las que tengo en casa, ya jubiladas, estan TOTALMENTE nuevas, solo que la suela ya ha quedado inservible.

Una pena que unas buenisimas botas, duren unas pocas salidas.

Wednesday 7 november 2007 - 10:20
Jo diria que encara les fabriquen, però tal i com diu en Luisildo, a mi també em torturen bastant els peus. Només les faig servir a l´estiu per crestes i ascensions per rutes poc complicades al Pirineu i les costures del costat ja estan totalment reventades. Personalment només hi trobo l´avantatge que són cramponables amb crampons automàtics, però no és una bota que em tornaria a comprar!
Wednesday 7 november 2007 - 10:24
Segun su web http://www.e-boreal.com/Esp/Html/mountain/MaliVioleta.htm, aun las tienen en catalogo, asi que supongo que aun las fabrican .. .lo que no se es donde puedes encontrarlas... en Travessa trabajaban bastante con boreal, pero ahora no lo se, sino... Prueba em Vertic, Gr.Zero o Balmat a ver
Wednesday 7 november 2007 - 10:35
Em sembla que las vaig veure, fa uns mesos al Balmat... pots preguntar... lo de que son cramponables amb automàtics no deu anar en serio. O han canviat o a  les meves (fa 3 o 4 anys) era una il.lusió.

També val ben dir que pel preu que tenien, al preu que està el material de muntanya avuí, eren baratetes

Wednesday 7 november 2007 - 12:56
Les que tinc jo són cramponables (automàtiques)! I pel que veig a l´enllaç que ha adjuntat en Madveras, no estic pas equivocat (per un moment em pensava que no havia comprat les Mali!)
Wednesday 7 november 2007 - 13:12
sips, son campronables, igual que les fuji que tinc jo pero, la sola no es gaire rigida, i al menys jo , no hi posaria grampons atomatics, com a molt semis 
Jo els hi pos de corretges.

Wednesday 7 november 2007 - 13:33
Es una cosa que no he entés mai... un grampó automatic requereix una sola rígida. Com es poden vendre semirigides per grampó automatic ? En cas d´accident es podria parlar d´una negligencia del fabricant ? Per molt menys Petzl a retirat els grampons del mercat...
Wednesday 7 november 2007 - 14:16
pos eso
Wednesday 7 november 2007 - 14:57
Evidentment no em passa pel cap anar a picar gel amb les Mali, per això tinc les rígides d´hivern, però va molt bé que siguin cramponables per si a finals de primavera-estiu-tardor has de passar per glaceres, clapes de neu dures, etc. Suposo que a ningú se li ocorre fer la dame du lac amb les Mali!
Wednesday 7 november 2007 - 18:05

Gràcies per les vostres respostes, les buscaré per les tendes típiques de BCN. A mi m´agraden molt, sobretot per la canya alta, transpiració, protecció del tormell...el pes i les costures són un handicap. A l´hivern utilitzo les d´esquí de muntanya i la seva utilitat seria per estiu-tardor / ascensions i crestes.

Em podeu recomenar d´altres?

Gràcies

Wednesday 7 november 2007 - 18:55

La proteccio del tormell esta molt be el primer dia.

A la que passen unes quantes sortides, per molta canya alta que tinguin, no deixen de ser unes botes de trekking normals i corrents.

Jo em vaig trencar el perone amb una torçada de tormell de les que ens hem fet tots.

Wednesday 7 november 2007 - 19:13
pozi

de esa misma gama... pero a años luz (según mi pequeña experiencia) me pagué hace un año unas scarpa, super ligeras, bastante rígidas (semirigidas), suelas vibram intercambiable facilmente y puntera estrechita que me van de vicio... aunque si has de andar muchas muchas horas (lo que se dice andar) los dedines me los deja chafaicos.

eso si, valen una pasta... unos 200 piedrolares: no me arrepiento.

son el modelo anterior a este pero son clabaitas

Wednesday 7 november 2007 - 19:17

Buenas botas, si son las que yo me pienso.

Semicramponables, de colorines azules y amarillos y ligerisimas, no?

Estuve a punto de comprarmelas pero al final, me decidi por unas Kayland Super Trek... las vi mas polivalentes de cara a invierno.

Wednesday 7 november 2007 - 19:41

BESTARD te una gama molt extensa desde sabates practicament de carrer a botas rigides amb boti. totes amb sola bivram i tenen un servei post venda i de reparacio COLLONUT

de veritat que jo passaria de les mali. la sola es un dels temes que mes s´ han parlat... i el model te mes anys qeu carracuca. no li aconsellaria a ningu, i tampoc son una ganga

Thursday 8 november 2007 - 16:06
Esas esas.... pero eso si... 3 estaciones, el crudo invierno... mejor no

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies