Tecnica y Material
On puc comprar aquest model per la zona de BCN i rodalies? El segueixen fabricant? Gràcies
16 Respuestas
Última respuesta Thursday 8 november 2007 - 16:06
He tenido dos pares de esas botas. De hecho el ultimo, todavia lo tengo en casa, para pasear a los perros cuando llueve y se llena todo de barro.
Botas polivalentes por excelencia, que lo mismo te sirven para dar un paseito por el campo como para subir un 3000, con sus limitaciones en cada campo, por supuesto.
El unico pero, con suficiente peso como para plantearse el comprarlas, es la duracion de su suela. Las que tengo en casa, ya jubiladas, estan TOTALMENTE nuevas, solo que la suela ya ha quedado inservible.
Una pena que unas buenisimas botas, duren unas pocas salidas.
Gràcies per les vostres respostes, les buscaré per les tendes típiques de BCN. A mi m´agraden molt, sobretot per la canya alta, transpiració, protecció del tormell...el pes i les costures són un handicap. A l´hivern utilitzo les d´esquí de muntanya i la seva utilitat seria per estiu-tardor / ascensions i crestes.
Em podeu recomenar d´altres?
Gràcies![]()
La proteccio del tormell esta molt be el primer dia.
A la que passen unes quantes sortides, per molta canya alta que tinguin, no deixen de ser unes botes de trekking normals i corrents.
Jo em vaig trencar el perone amb una torçada de tormell de les que ens hem fet tots.
Buenas botas, si son las que yo me pienso.
Semicramponables, de colorines azules y amarillos y ligerisimas, no?
Estuve a punto de comprarmelas pero al final, me decidi por unas Kayland Super Trek... las vi mas polivalentes de cara a invierno.
BESTARD te una gama molt extensa desde sabates practicament de carrer a botas rigides amb boti. totes amb sola bivram i tenen un servei post venda i de reparacio COLLONUT
de veritat que jo passaria de les mali. la sola es un dels temes que mes s´ han parlat... i el model te mes anys qeu carracuca. no li aconsellaria a ningu, i tampoc son una ganga
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.