Madteam > Rutas y Reseñas » Senderismo

Rutes y reseñas de Senderismo

El Kungsleden: Más Allá Del Círculo Polar ártico Y Ascensión Al Kebnekaise por Marius
Senderismo - Laponia El kungsleden o Camino del Rey es el sendero de gran recorrido más famoso de la Laponia sueca, vamos, de allá donde San Pedro perdió su sandalia. Hay que tener en cuenta que nos situamos en el paralelo 68º, un poco más al norte que el círculo polar ártico. Se divide en dos secciones, la primera de A ...
Más reseñas de Marius | Más reseñas de Laponia
Turbón (2.492) Por Su Arista Norte Y Regreso Por La Coma De San Adrián. por Rodri
Senderismo - Pirineo Bonita jornada circular en al que a medida que avanzamos por la arista vamos encontrando unas vistas realmente impresionantes, y no solo de las montañas que nos rodean, también de las formaciones tan curiosas que conforman este macizo calcáreo. Ojo, el acceso a la cresta transcurre por un barranco ...
Más reseñas de Rodri | Más reseñas de Pirineo
Larrunarri/txindoki 1346m por Auñamendi
Senderismo - Euskal Herria kaixo danori! hola a tod@s! debido a la nevada copiosa del fin de semana pasado, nos decidmos a ir a la zona de aralar. no me convencia mucho el viaje desde bilbao puesto que mi ibiza de hace 20 años no da para mucho, pero se porto como un campeon. elegimos el lunes, puesto que el fin de semana ...
Más reseñas de Auñamendi | Más reseñas de Euskal Herria
De Vilanova De Banat Al Santuari Del Boscal I Ansovell por Betriacum
Senderismo - Prepirineo Ruta circular que iniciarem al petit poble de Vilanova de Banat recorrent el GR 3 fins als peus del Cadí per a retornar pel fons de la vall de Vilanova, passant pel Santuari de la Mare de Déu del Boscal i el poblet veí d'Ansovell. ...
Más reseñas de Betriacum | Más reseñas de Prepirineo
Travessa Per La Serra Del Cadí por Amunt!
Senderismo - Prepirineo Exigent excursió que, en cas de poder-la fer amb bona visibilitat, compensa sobradament l’esforç que suposa el seu traçat, tota vegada que les sensacions i les panoràmiques que es van tenint al llarg de la caminada són realment gratificants. Aquest recorregut ens ha de permetre fer cinc cims, entr ...
Más reseñas de Amunt! | Más reseñas de Prepirineo
Sant Pere Sacama - Creu De Saba - Sant Salvador De Les Espases por Amunt!
Senderismo - Serralada Litoral Catalana Senzilla sortida que ens permetrà, en un recorregut circular, a més a més de caminar per la serralada que separa el Vallès Occidental i el Baix Llobregat, i passejar per una geozona catalogada sota el nom de Ribes Blaves, pujar a un dels principals miradors d’aquesta darrera comarca, la Creu de Saba ...
Más reseñas de Amunt! | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Volta A Sant Miquel por Pedret
Senderismo - Montserrat Volta molt senzilla, que transcorre durant la meitat del camí per pista. Permet passar pel Pla de les Taràntules, que és un bon mirador cap al Monestir. L'itinerari es pot combinar amb la volta a Sant Joan, també ressenyada en aquesta web, per tal de fer una ruta més complerta ...
Más reseñas de Pedret | Más reseñas de Montserrat
Puigpedrós De Lanós (2.842 Mts.) I Cim De La Coma D'or (2.826 Mts.) por Amunt!
Senderismo - Pirineo Completa, però exigent, ruta circular que ens permet recórrer dues valls i ascendir dos importants cims de la Catalunya Nord, el Puigpedrós de Lanós i el seu veí el Cim de la Coma d’Or. Es tracta d’una excursió que acumula un desnivell positiu d’uns 1.500 m i recorre una distància superior als 20 k ...
Más reseñas de Amunt! | Más reseñas de Pirineo
Camí De L'aigua, Fgc Aeri - Monestir por Pedret
Senderismo - Montserrat Ruta alternativa a la pujada més habitual de la drecera dels 3/4, ja ressenyada en aquesta web. El punt de sortida, però no serà Monistrol, sinó l'estació de tren i aeri d'FGC, des d'on pujarem al monestir per un camí força dret ...
Más reseñas de Pedret | Más reseñas de Montserrat
Monistrol - Monestir, Gr 5/96, Drecera Dels 3/4 por Pedret
Senderismo - Montserrat Itinerari d\'aproximació al Monestir de Montserrat, des d\'on comencen algunes de les excursions a l\'interior de la serralada. El recorregut és breu, 1h, i senzill, ja que transcorre per algun tram de pista i camí ben indicat i en bones condicions. Aquesta excursió es pot combinar fàcilment amb alg ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1 2 ... 6  7  8  9   10  11  12  13  14  ... 20  21  Siguiente »