Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca

Rutes y reseñas de Escalada en roca

Serrat – Torras A La Roca Del Corb por C32k
Escalada en roca - Montserrat La mescla de bon equipament, la pràctica de diferents tècniques i un llarg curt però amb una mica d’exposició, són les premisses, per a una excel·lent matinal de tardor i/o primavera. ...
Punta De L’estruch A La Paret De Les Onze Hores. por C32k
Escalada en roca - Serralada Litoral Catalana Curta però intensa, ambient agradable i salvatge, ideal per a tardes d’estiu. Ens trobem davant d’una grata sorpresa, una via que conta amb un bon grapat de bones característiques. L’Original va per un primer llarg d’A3 que no s’acostuma a fer perquè la roca és molt terrosa, per tal de fer-la tota ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Via Pany – Haus Al Pollegó Inferior Del Pedraforca. por C32k
Escalada en roca - Catalunya El Pedraforca és una de les muntanyes més boniques i emblemàtiques dels Països Catalans. La via Pany-Haus va ser una de les primeres escalades que es van fer a la cara sur del Pollegó inferior. Es tracta d’una gran xemeneia que es veu a primera vista, es puja per l’interior combinant l’escalada en d ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Catalunya
The Wall A L’agulla De Sant Salvador por C32k
Escalada en roca - Montserrat Una via ideal per fer un matí d’estiu amb tranquil·litat i verticalitat ombrívoles. Via re-equipada amb parabolts per la FEEC, encara que hi ha alguns que la xapa es mou. ...
Camel A La Paret Oest Del Cap De Mort. por C32k
Escalada en roca - Parc Natural Sant Llorenç del Munt Una bona via per combinar amb altres de la zona o per passar una agradable tarda, ideal per quan comença a fer calor i el dia s’allarga. ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Parc Natural Sant Llorenç del Munt
Punta D’en Clerc por C32k
Escalada en roca - Parc Natural Sant Llorenç del Munt La via Punta d’en Clerc es del tot recomanable, ens farà gaudir i ens posara ‘a tono’, amb tant sols tres llargs. Una clàssica autentica del massís, situada a la Roca de les Onze Hores, la paret amb major desnivell de la primera cinglera de la Mola. ...
Organyasme. 8a+ (7a Obl) Roca Narieda,pared Nord. Organyà por Urimex
Escalada en roca - Prepirineo 6 largos largos de pura placa técnica regletera. La pared es orientada al Norte por lo que se puede escalar todo el año. En oinvierno bastante frío... aunque la mejor época para encadenar... ...
Más reseñas de Urimex | Más reseñas de Prepirineo
Nautilus Al Montgròs por C32k
Escalada en roca - Montserrat Aquesta es una via que ens farà assaborir les emocions i l’ambient de les grans parets. La llarga aproximació, la solitud i el paisatge son els ingredients de la ruta que ens durà al cim mes alt de la comarca de l’Anoia. ...
Via àngel Borràs A Malanyeu (actualitzada) por Lusilla
Escalada en roca - Pirineo Finalment aquest any hem pogur acabar l'ultim llarg de aquesta via oberta en memòria de un company. Adjunto la resenya actualtzada amb motiu de les nombroses queixes rebudes per la graduacio de l'ultim llarg de la via dels Sencills per la qual es sortia avans. També s'ha partit el llarg 4,afegint ...
Más reseñas de Lusilla | Más reseñas de Pirineo
Pirenaic A La Mòmia por C32k
Escalada en roca - Montserrat La Pirenaic es una via amb molt bona reputació, quan puges et dones comte de que la seva fama es correspon i ets sents molt satisfet d’haver fet cim. El que mes us pot agradar son els últims llargs que enllacen amb la Haus-Estrems per que son molt aeris, però els anteriors també son superbs i ens ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Montserrat
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior 1   2  3  4  5  6  ... 23  24  Siguiente »