Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca

Rutes y reseñas de Escalada en roca

Estaques A L’agulla De L’esquirol. por C32k
Escalada en roca - Serralada Prelitoral Catalana Estaques a l’Agulla de l’Esquirol. L’Esquirol es una de les agulles mes atractives d’escalar degut a la seva curta aproximació des de l’aparcament i també per la tranquil·litat que es respira a l’entorn. La seva roca es molt terrosa, haurem d’assegurar-nos be abans de fer qualsevol pas. ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Serralada Prelitoral Catalana
Atardeceres A La Bessona Superior. por C32k
Escalada en roca - Montserrat Atardeceres a la Bessona Superior. Les Bessones són potser unes de les agulles montserratines que mes interes han despertat. Un lloc idilic en un entorn incomparable, ens deixarà sense cap mena de dubte, un bon regust d’emocions fortes, aventures i romanticisme autentic. ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Montserrat
Via Josep Baqués I Esteve por Serraduramullada
Escalada en roca - Serralada Prelitoral Catalana VIA JOSEP BAQUÉS I ESTEVE (160 mts. 1 pas de V, i la resta IV i molt III) Oberta el 9 de novembre 2012 Material: 8 cintes exprés i dues cintes sabineres. Tota la via està degudament equipada amb parabolts vermells amb xapa, anella i claus casolans. Horari: 2 h 30 min. aproxim ...
Más reseñas de Serraduramullada | Más reseñas de Serralada Prelitoral Catalana
Escalada En Cerdeña Reseñas,croquis,consejos por Raulsaki
Escalada en roca - otras Reseñas,y croquis de varias zonas de escalada en la isla de Cerdeña ...
Más reseñas de Raulsaki | Más reseñas de otras
La Gam Del Bisbe. por C32k
Escalada en roca - Montserrat La GAM del Bisbe. La Cara Nord de Frares Encantats mai ens deixarà mai indiferents, es tracta d’un dels racons mes bonics i solitaris de tot el massis, un lloc ple de curiositats que ens aporta aventures extremes i moltes ganes de tornar. El Bisbe es una de les roques mes emblemàtiques degut a ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Montserrat
Chani Al Penya-segat De La Falconera. por C32k
Escalada en roca - Serralada Litoral Catalana Mar i muntanya, la victòria de l’amor. Aquesta via es un cocktail explosiu que ens carregara les bateries d’energia universal. La fusió d’aquests dos elements naturals i el grau de compromís de la travessa ens proporciona el secret essencial del mediterrani. ...
Más reseñas de C32k | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Per La Feixa De La Roca Regina por Carreteret
Escalada en roca - Prepirineo La roca Regina és una de les grans parets de Terradets. Vam descobrir una feixa prou evident que la travessa. Passos de III. ...
Más reseñas de Carreteret | Más reseñas de Prepirineo
Paret Dels Isards por Carreteret
Escalada en roca - Prepirineo Escalada clàssica A1e - V . Via oberta l'any 1968 i reequipada juliol 2012 per Lluís Olóndriz i Joan Ramon Segura de la SEAM del C E Lleida. ...
Via àngel Borràs por Lusilla
Escalada en roca - Prepirineo Via ÀngelBorràs,abierta en 2011 por los hermanos Casanovas con la colaboracion de Joan y Toni. Via semiequipada con parabolts, 180m .Llevar unas 15 expres+R,cintas y algun friend mediano Descenso en rapel por la misma via o mejor por la vecina Via dels Sencills Roca excelente, exepto un par de ...
Más reseñas de Lusilla | Más reseñas de Prepirineo
Flor De Gruta por Bigwoli
Escalada en roca - Muntanyes d´Alacant Se trata de una via semiequipada pero bastante equipamiento, en la que hacen falta fisus, micros, y friends hasta el C.3. La aproximacion se realiza andando(200m. llaneando por la nacional direccion Alicante) desde la urbanizacion maryvilla en Calpe El descenso es por la propia via o andando pero ...
Más reseñas de Bigwoli | Más reseñas de Muntanyes d´Alacant
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1  2   3  4  5  6  7  ... 23  24  Siguiente »