Madteam > Rutas y Reseñas » Mountain bike (BTT)

Rutes y reseñas de Mountain bike (BTT)

Una Volta Per Collserola, Sortint De Bellvitge por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta molt variada, pista, senders, de dificultat tècnica moderada, ideal per entrenar... i per disfurtar!!! Els senders i trialeres no son gaire técnics i ens permetran disfrutar del descens. Les rampes tembé no son excesivament dures. ...
Más reseñas de Madveras
Sant Pere De Vilamajor- Cànoves- Pantà Vallforners- Can Cuc- Can Quintana- Sant Pere De Vilamajor por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Festival De Senders I Trialeres Pel Voltant De Gavà por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta curta pero intensa amb gran quatitat de senders i trialeres. Des de corriols de fang, a trialeres de pedra solta, baixades per pista que smebla una tartera, llastres.... una conbinació espectacular per a disfrutar. Algún dels senders potser seria millor encararlos en sentit contrari, elsdos ...
Barcelona - Sitges En Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortim des de el final de la Carretera de les Aigues, encara que el track comença ja desde Zona Universitaria, per arribar fins a peu de Platja de Sitges :) ...
Seguint La 5 Pics De Begues por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Aquí encontrareis la descripción del recorrido http://cincpicsbegues.blogspot.com.es/p/que-es.html ...
De Gavà A Sitges por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Pujant per el Purgatori i Purgatori + ;) Baixem per una pista/torrentera i enllacem amb un corriol molt pedregós per anar a buscar la pista que ve de Begues cap a Plana Novella, ja suau i d'aqui a sitges per pista bona ...
Seguint El Recorregut De La Marxa Btt Moja - Olerdola 2013 por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS En el primer bucle ens hem confós una mica al començar, pero despres ja hem seguit be la ruta. La d'aquest any 2014 en molts trams va en sentit contrari... GENIAL, molts corriols, molta predra, trialeres,explosiva... PER A DISFRUTAR COM UN NEN!!! :) ...
De Bellvitge A Gavà Pasant Per Sant Ramón por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortim de l'estacio de tren de Bellvitge i anem a buscar el camí del llobregat, fins a Sant Boi, on el deixem, entrem al poble i anem a buscar la pujada a Sant Ramón. De Sant Ramón baixem per la pista que porta a Viladecans i on cop abaix enfilem cap a Sant Climent. Just a l'entrada ens desv ...
Serra D´ensija. Proposta Sortida 1 Març 2014 por Btt
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Versió de 500 punts, track complert a http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6162231 ...
Más reseñas de Btt
De Begues Al Pla Novella (monestir Budista) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Algun tram per pista en mal estat pero practicament tot el recorregut per pista molt ample y en bon estat ...
Más reseñas de Madveras
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1  2   3  4  5  6  7  ... 11  12  Siguiente »