Madteam > Rutas y Reseñas » Mountain bike (BTT)

Rutes y reseñas de Mountain bike (BTT)

Grande Traversée Du Massif Central. Dia 2: La Pessade - Espinchal por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS La etapa en si acaba a Le Godivelle, pero no hi havia caplloc per perncotar excepte un alberg carisim, aixi que vam fer 6 kmm més per arribar al camping Municipal de Espinchal. tot el recorregut es espectacular, prats, boscos i l'arribada a la Godivelle per un single track precios ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 1: Clermont - La Pessade por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Primer dia de la Travesa. Aquesta etapa no segueix estrictament el recorregut de la travessa ja que ens va costar molt sortir de Clermond i despres ens vam mig perdre seguint les marques, que ens van portar al "huerto" ...
Seccio Btt: Sortideta Per Collserola por Btt
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Majoritariament camins pistes i un tram de empenyer la bici ...
Más reseñas de Btt
Seccio Btt: Pels Voltants De Rupit por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Hem seguit un track que vam baixar de wikiloc... i ens "han dut al huerto" Marca ruta per pistes amples i alguna trialera poc tecnica... i dificultat global moderada... :( Les trialeres cert... casi no hi ha i son molt facils. Els corriols... potser fa temps eren evidents... el que ens hem t ...
Seccio Btt: Seguint La Cabrerès 2013 Ruta Curta por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortida amb la secció de BTT del Madteam. Al final no va ser ser tan fiera com la pintaven jejeje... un itinerari espectacular! ...
Olesa De Bonesvalls - Les Gunyoles- Olesa De Bonesvalls por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta bastant sencilla, pero molt maca pel Parc del Garraf. Els primers kilemotres i els úlitms son per corriols no gaire tècnics, la resta per pista, bastanta de tall 'garrafero', pedra solta ;) ...
Voltant Per Gavà - Garraf por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Pasant tres cops per la Clota :) un parell de trialeretes per escalfar..., pujada pel purgatori..., trialera de la desfeta... tot no allunyant-nos molt per evitar la pluja :) ...
Siguiendo La Pedalada De Cervelló por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta preciosa, con muchos senderos y trialeras con la dificultad justa, pero dura. Eso si, es un rompepiernas, pero la ruta es espectacular. Vale mucho la pena. De bajada solo en un par de puntos he tenido que bajarme de la bici porque no me atrevia, el resto de trialeras y senderos, lo justo ...
Por Senderillos Y Alguna Trialera Al Lado De Casa :) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS He salido a probar un poco la nueva cadena y la piñonera... y m'he flipao... m'he metido por todo de senderos garraferos y un par de trialeras.... en resumen...piedra suelta sobre piedra suelta.... al lado de más piedra suelta xDDDDD. ...
Pels Voltants De Olesa De Bonesvalls I El Parc Del Garraf por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta molt maca, amb dificultat técnica asequible... per a mi jejeje (=facileta), L'hem hagut de tallar i no hem arribat fins les Gunyoles perque he petat dos cops la cadena. Comença i acaba amb un tram de uns 7 km de corriols molt macos, dels quals,potser uns 800-900m en total serien una mica més ...
Más reseñas de Madveras
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1  2  3  4  5   6  7  8  9  10  11  12  Siguiente »