Madteam > Rutas y Reseñas » Mountain bike (BTT)

Rutes y reseñas de Mountain bike (BTT)

La Mussara - Alcover - L'albiol - La Mussara por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Preciosa ruta por Prades, con algunos descensos algo técnicos y un par de repechones cortos, llegando al Albiol, no ciclabes. Ruta 100% recomendable 44Km y 1022m de desnivel positivo ...
Intent De Fer La Cabrerés En Sentit Contrari por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Intent de fer la Cabrerés.. o mes ben dit, "Mullarés" o "Fangués".. a elejir ... estavem ja calats fins els oses i ens hem tingut que tornar, buffffs.... coi, es que nosaltres... o li fotem épica o no sortim xDDDDDD 24,4km i 600m de desnivell positiu. ...
Gavà - La Desfeta - La Clota , Etc Etc... por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Gava, pujada cap a la Desfeta per les Planes, coll de la Clota, volta per derrera de les Agulles i la Morella, tornada a la Clota i baixada pel Purgatpori cap a Gavà 35,66Km Desnivell: 914m pujada i 934 baixada ...
Más reseñas de Madveras
Volta Pel Parc Del Garraf (gavà - Monestir Budista - Begues - Gavà) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 47,73Km 1082m desnivel positiu ...
Voltant Per Sant Llorenç De Morunys por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Entorn preciós, encara que la ruta a estones es dificil de ciclar, molta pedra solta i moltes tanques que et trenquen el ritme a les pujades. Encara i així, molt disfrutona. Distancia: 20,54Km Desnivell: pujada 629m, baixada 629m Circular: si ...
Voltant Per Igualada Amb La Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 34,29Km 666m de desnivell positiu acumulat ...
Voltant Per Collcerola por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 28,41Km Desnivell 868m ...
Tona - Panta De Sau - Panta De Susqueda - Girona por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Distancia:93,27Km Desnivel positivo: 927m Desnivel negativo: 1432m Ruta preciosa, pero muy dura que combina tramos de asfalto, pista, sendero... y algun que otro descenso "tarteroso" jejeje En verano sobretodo llevar mucha agua, desde el pantano de sau hasta pasar susqueda es muy dificil enc ...
Volta Al Cap De Creus Amb La Secció De Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Track de la ruta de disabte amb la secció de BTT del Club Excursionista Madteam Aprox. 61km i 1400m de desnivell acumulat ...
Salida Btt Por Collserola. por Pedrothx
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Más reseñas de Pedrothx
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1 2 ... 4  5  6  7   8  9  10  11  12  Siguiente »